Timon; ik hoop ook heel erg voor jullie dat er geen icsi nodig is! waarom krijg je eigenlijk geen ivf? Is het zaad zo slecht?
Hier is de ongi een feit.. daarmee ook de kans op een spontane zwanger schap.. Daarnaast ook het startschot van de icsi.. En dat na een dag als gisteren.. pff.. heftig maar goed.. we gaan in iedere geval 2010 met het hoofd om hoog en we bidden dat gelijk de eerste icsi mag aan slaan.. want tja het neefje van gisteren is ook een icsi wonder.. liefs yippie
Heeft iedereen een fijne sinterklaas gehad (als jullie het gevierd hebben natuurlijk). Ik wel, echt super! Nu kan ik me weer voorbereiden op mijn verjaardag woensdag! Dat herinnerde me er weer even aan hoe hard de tijd gaat en hoelang we al proberen zwanger te worden. Ik was 26 (werd bijna 27) toen ik stopte met de medicijnen en nu wordt ik alweer 29!. Ik moet morgen weer naar gyn voor controle. Het is heeeeeeel hard duimen dat de cyste eindelijk weg is, want nu mag ik niet spuiten en zo gaat de IUI ook niet door. Sorry voor mijn klagen hoor! Yippie wat ontzettend balen zeg! Knuffel. Mooi dat het met je neefje goed gaat, gefeliciteerd! Wel een mooi idee dat dat ook een icsi wondertje is! Timon, mijn duimen draaien hoor!! Beterschap mounia!
Happybest; hoop voor je dat de cyste weg is! Ik ken er alles van. Heb zelf ook meerdere malen een cyste gehad en dan duurt het wachten nog langer. Terwijl een rustronde ook wel lekker was.
@happybest, als je het zo bekijkt valt het tegen om weer een jaar ouder te worden he? Iig wel alvast een fijne verjaardag toegewenst! @Yippie, eindelijk gaat jullie ICSI avontuur beginnen! Voor mijn gevoel (weet niet hoe het voor jou voelt natuurlijk ) is het toch wel snel gegaan. Wij hebben idd ook sinterklaas gevierd. Mijn kleine neefje (net een jaar) was snipverkouden en ging al vroeg naar bed omdat ie echt niet lekker was, nog voor we met kadootjes begonnen. Maar gelukkig werd ie wakker toen we nog bezig waren en heeft ie ook nog zijn eigen kadootjes kunnen uitpakken waar wij bij waren. Omdat hij nog zo klein is, hebben we nog gewoon sinterklaas op "onze" manier gevierd, lootjes trekken en een gedicht bij je kadootjes maken. Dat zal volgend jaar wel anders zijn! hihi Dan weet ie waarschijnlijk wel wie Sinterklaas is.
Bij beide IUI was het zaad enorm verminderd tegenover de uitslagen van de semenonderzoeken. Het bleek onder de grens voor IVF te zitten (1-0.5 miljoen). Was wel even schrikken, want dit voelt echt even als het eindstation. We hebben nog enkele maanden te wachten, maar hopen ondertussen op roze nieuws.
Oké Timon; ik wist niet dat de grens nog redelijk hoog ligt voor ivf of icsi. Dat lijkt me idd wel even schrikken. Icsi is toch weer iets 'moeilijker' dan ivf, qua bevruchting dan denk ik.
Hey meiden, Ik ben wat minder vaak hier de laatste tijd. Ben veel met andere dingen bezig. Ik ben sinds eind september bezig met weightwatchers omdat ik toch wel veel overgewicht heb en aangezien dat je vruchtbaarheid kan beïnvloeden weet ik wat me te doen staat. In het begin had ik geen flauw benul dat mijn gewicht daar invloed op kan hebben omdat ik iedere maand een eisprong heb, daar lijkt het tenminste op. Maar nu ik dit weet ben ik dus heel erg gemotiveerd om af te vallen, ben al bijna 7 kilo kwijt Verder ben ik veel bezig met saxofoon spelen, sieraden maken en andere hobby's, in de hoop zo voldoende afleiding te krijgen zodat het zwanger raken niet constant door mijn hoofd spookt. Ach, jullie kennen het vast allemaal: niet geloven dat die zogenaamde stress het zwanger raken kan beïnvloeden en je iedere keer ergeren als mensen zeggen "je moet er niet zoveel mee bezig zijn", maar het ergens toch willen proberen uit je hoofd te zetten voor het geval dat het toch invloed heeft. Nou, helemaal uit mijn hoofd kan ik het niet zetten hoor, maar proberen kan natuurlijk altijd Zo, nu ga ik eens teruglezen want ik kon zo gauw niet meer vinden waar ik laatst gebleven was. Allemaal nog een fijne dag! Groetjes Toetje
Hé Toetje, heel knap hoor dat je al 7 kg kwijt bent! Ga zo door, je doet het idd voor een goed doel. En niet veel bezig zijn met zwanger worden is idd erg moeilijk. Ik merk zelf dat ik tijdens het werken er weinig aan denk. Maar als ik dan thuis ben er bijna constant mee bezig ben. Erg lastig. Goed dus om inderdaad maar zoveel mogelijk dingen te doen. Gaan jullie nu voor iui nummero 6???
@Zeehondje, nee we gaan nu voor IUI 5. We krijgen in totaal 8 IUI's omdat ze de eerste 2 IUI's gewoon 3 dagen te laat waren. Afgelopen IUI waren ze 1 dag te laat en telt hij dus nog volgens hun. We zullen zien. Ik denk er ook constant aan als ik thuis ben. Alleen met saxofoon spelen kan ik alles even helemaal vergeten, dat is het enige moment dat het niet door mijn hoofd spookt, maar goed, meer dan ons best kunnen we niet doen he. We zullen zien waar het ons brengt deze maand Ik zie dat jij komende donderdag je derde IUI hebt, heel veel succes! Groetjes Toetje
Hoi hoi meiden, Het is weer ff geleden dat ik op deze site ben gekomen, hoe gaat ie allemaal? Ik ben afgelopen zaterdag terug gekomen van "vakantie", m'n lieve oom is overleden hij werd 73 jaar. Kortom een moeilijke periode achter de rug. Ik ben jullie zekers niet vergeten... Happybest, gefeliciteerd met je 29ste jaar. Ik hoop dat die cytes weg blijft, succes! Yippie, ik wens jullie een geslaagde ICSI. Succes en veel sterkte! Zeehondje, jij ook succes met je IUI morgen. Toetje, wauw 7kg netjes meid ga zo door je komt er wel. En dat van uit je hoofd zetten moet je niet forceren want hoe harder je het doet hoe averechtser het kan werken en laat mensen zeggen wat ze willen. Het komt helemaal goed! Mounia, beterschap met je oorontsteking. Ik hoop dat het nu iets beter gaat meid. All, dikke knuff en ik duim voor jullie allen. Hier gaat het verders goed, druk met de kleine ze is alweer 6 maandjes pff wat vliegt de tijd zeg.
Jeetje wat vervelend! Sterkte! Bedankt voor je felicitatie en de gyn had goed nieuws. Ben gister geweest en de cyste was weg. Maar het mooiste was dat het slijmvlies goed was en er een eiblaasje van 18mm zat. Ik heb gisteravond pregnyl gehad en krijg morgen om 10u mijn 2e IUI. Spannend....
ICSI gaat net een stapje verder qua bevruchting dan IVF. De behandeling is geheel hetzelfde. Kijk maar eens op deze site IVF Voorburg
Hey meiden, Ik ben weer een beetje afgekickt van mijn Sims verslaving haha, dus ik zal wel weer meer te vinden zijn hier. Hier gaat alles goed, mijn oorontsteking gaat ook een stuk beter gelukkig. Yippie, op naar een ICSI wonder! Happybest, gefeliciteerd nog! en veel succes met alles! zeehondje, jij ook succes meid! ik duim! roosje, leuk wat van je te lezen! Ik hoop dat verder alles goed gaat, gecondoleerd nog! knuff! toetje, 7 kilo wat goed meid! knap hoor! en ik lees dat je muzikaal bent, wat leuk zeg! iedereen een knuff, liefs mounia
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Vanaf dec 07 tot dec 08 21 zwangeren... Zwangeren in Januari LizaM = dochter Februari Danjo = dochter Naomi Maart Enise = dochter 11-11-09 April Caruli Esser Maart Fair Tale NOD Hopes Toetje 4 november Mounia eind december (5e ronde na ICSI) Roosje ? Timon 18 december Happybest 23 december Ricmar Angelica 26 November December Zeehondje Yippie 8 dec.. daarna starten met de pil.. aantal maanden bezig. * mutsevluts 13 mnd bezig * skatjuh87 17 mnd bezig * Timon 21 mnd bezig * Happybest 26 mnd bezig * Yippie sinds oktober 2006. * Angelica 30 mnd * HopeandFaith82 sinds sept 2007 IUI/IVF/ICSI Yippie dec pil daarna icsi Zeehondje IUI (gonal-f - pregnyl - inseminatie - utrogestan) Timon ICSI (6 maanden wachten) Ricmar IUI-D Toetje IUI 3 (menopur - pregnyl) Happybest IUI 1 (puregon- pregnyl) Angelica IUI 1 (pregnyl) Afspraak MMM Roosje 16 oktober gesprek in het ziekenhuis
Hé Happybest, ook vanmorgen IUI gehad! Wij ook. Hopelijk hebben we beide straks een positieve test in handen!!!!!