whaaaaaaa grace je bent zwanger! helemaal geweldig!ben zo blij voor je!en jou zwangerschap geeft mij ook weer moed geniet ervan! liefs mounia
Grace gefeliciteerd, geniet ervan! Hier een kutnacht achter de rug. Ben ik eens vrij breng ik de nacht op de wc door... zucht...
grace: gefeliciteerd meid!" ik ben gisteren flink ongi geworden dus cryo poging is mislukt nu kijken of we volgend jaar weer kunnen starte.. ga nu dus ronde 38 in
Hallo allemaal, wat jammer te zien dat ik, zo te lezen net als heel veel anderen, zomaar van de lijst ben verdwenen. Wij zitten nog altijd in de 19e ronde, NOD 29/11... Ik kom hier inderdaad niet vaak, slechts bij weer een nieuwe ronde, en wie weet om ook goed nieuws te melden. Waarom is dit gebeurd? Ik neem aan dat iedereen het heus zal melden als zij zwanger is! Succes allemaal met snel zwanger worden!
zo vandaag contact gehad met het ziekenhuis, we gaan de procedure weer in. Alleen omdat het 4 jaar geleden is dat we daar de onderzoeken hebben gehad moeten we nu weer onderaan beginnen...das wel naar maar ik begrijp het wel. Donderdag 29 nov zijn we al aan de beurt! Das wel zo prettig!
dank je wel! En nog een paar dikke knuffels voor degenen die toch weer ongi zijn geworden....rotmomenten...
@ grace20 Meid wat superrrrrrrrrrr Je bent zwanger wat geweldig wat tof Je geeft ons allemaal weer moed Geniet er van dat heb je zeker verdient. Ik hoop dat we je allemaal heel snel kunnen volgen
Van mij ook knuffen voor meiden die ongi zijn geworden. Iedereen heel veel succes. Ik hoop echt dat het eindelijk ONS tijd is (dus van iedereen die het zo graag wilt en vooral die zo lang bezig zijn)
ik ben overtuigd dat er weer een zeer vruchtbare maand aankomt voor iedereen hier ! gewoon volhouden succes iedereen en voor de meisjes die ongi geworden zijn dikke knuffel en volgende maand gewoon beter xxx
Grace, super zeg! Gefeliciteerd! Hier net de 2e IUI achter de rug dus weer 2 weken wachten... pfffffff
Hey Vanilia; zie ik jou ook weer eens! Herinner je nog van mijn eerste bezoeken op 't forum. Zit zo naar jou cyclussen te kijken, en goh........zou haast mijn eigen cyclussen van de afgelopen 14 rondes er naast kunnen leggen, maf zeg! Hopelijk alles goed met je. En meiden; idd we moeten hier veel meer roze krijgen hoor! Gaan we nog voor een paar mooie afsluiters van het jaar 2007?! Greetz
@ Grace Gefeliciteerd Super goed nieuws. @ Danjo bedankt dat je mij in de lijst hebt gezet. Hier is alles goed. Zijn bij de gyn geweest 12 december moeten we terug en dan krijgen we alle uitslagen zaadonderzoek en ik bloed geprikt, en dan kijken hoe verder dit was pas de eerste keer bij de gyn vandaar. Liefs Veer