Timon en Mounia bedankt! Zeehondje, ja dat klopt! Spannend hè! Hoeveelste was dit ook alweer van jullie? Hopelijk hebben we idd samen een positieve test in handen. Het is nu extra spannend want ze kwamen namelijk nu met het nieuws dat ze het van mijn man nog eens willen testen, want ze hebben antistoffen gevonden. Ze willen kijken of ze die kunnen "wassen". Ze hebben invloed op de kwaliteit en op de kansen. Hopelijk valt alles mee. De vorige keer hebben ze het blijkbaar niet gezien en in assen ook niet. Maar misschien kan het ook spontaan, geen idee, had namelijk mijn eigen gyn niet. Afwachten maar weer, maar misschien maakt het allemaal niets meer uit! Ff vraagje voor degene die pregnyl zelf spuit, waar zetten jullie hem?
Ze raden altijd aan rond de navel, ik doe hem iets lager, ongeveer 2 cm onder de navel qua hoogte en dan afwisselend links/rechts/midden onder de navel. In het gebied eronder vind ik het namelijk minder gevoelig dan op de hoogte van de navel en dan heb ik er minder last van dat mijn broekrand er steeds op zit te drukken want ik voel de plek altijd wel een weekje. Ik mag hem ook zo gaan zetten, alleen hebben ze hem pas vanaf 11 uur in de apotheek. Morgenochtend om kwart over 10 krijg ik dan de IUI. Waarschijnlijk zal mijn eisprong pas op zondag zijn, maar ik kon kiezen tussen een IUI op zaterdag of maandag, ik dacht beter een dag te vroeg dan te laat. Wel lastig vind ik, dat het niet altijd kan, maar ja. Laat ons allemaal maar zo rond die feestdagen extra feestelijk voelen door een fantastisch cadeautje he Succes hoor!! Liefs Toetje
Happybest, de pregnyl prikte ik ook in mijn buik, ietsjes onder mijn navel, en dan een beetje schuin eronder.
rozemarijn welkom hier of misschien was je hier al wel maar heb ik je gemist.. verder de iui dames succes met wachten.. Hier alles onder controle.. mounia voor jou en je pleeg een knuffie.. Roosje luek dat je nog effe komt spieken.. liefs Yippie Wat doen we met de meeting.. datum prikken..
Ik ga proberen om mijn rooster voor het nieuwe jaar te krijgen waarop mijn vaste vrije dag zal staan.
Hey meiden, Niet veel geschreven zie ik, hoe is het met iedereen? Hier gaat alles prima, weinig nieuws eigenlijk. Knuff voor jullie!Liefs Mounia
Dag, ik kom weer even spieken hoe het hier is. En er zijn spannende wachtweken zie ik! Wanneer zijn jullie NOD's? Nou ik duim voor jullie hoor, is veel leuker als het andere topic eens wat voller gaat worden. En Yippie; wanneer start het nu ook al weer precies voor je? Sorry heb het de laatste tijd wat minder kunnen volgen.
Wat rustig is het hier zeg! Nou ja, bij mij is er ook niet veel nieuws te vertellen. Nog ruim een week tot m'n nod, 27 december. Dus...
liza 2 januari begin ik met de decaptyl ben nu aan de pil daar stop ik 5 janu mee.. 13 janu voor de echo
Nou, ik ben ook weer ongi geworden. Door naar het nieuwe jaar met nieuwe kansen. De ICSI komt zo wel steeds dichterbij. We zitten op de helft! Oja, voor de meeting.... mijn vrije dag zal dinsdag zijn. En waarschijnlijk de even weken op zaterdag vrij. Dit moet ik nog even heeeel duidelijk krijgen.
ik ging ons topic naar boven halen.. lol.. hier sneeuwt het.. ben vandaag een beetje niet lekker.. ietsje teveel gedaan denk.. kan me lijf niet goed tegen.. vrijdag naar k3 geweest.. was erg leuk maar oeps wat vermoeiend.. liefs yippie
Thanks Be Happy. Leuke verjaardag gehad? Yippie, toch leuk dat K3 goed is bevallen. Helaas vandaag de naweeën ervan. Doe rustig aan!