Wow Mounia, wat een super geweldig fantastisch nieuws!!!! Ik zag eerst je banner voordat ik je berichtje las. Ik dacht, nee dat kan niet, klopt vast iets niet. Maar toen las ik je berichtje, wow echt te gek! Wonderen bestaan meid! Bij ons hebben ze het tot nu toe elke keer gehad over 6x IUI. A.s. donderdag is trouwens de vierde al. Blijft spannend, zeker nu met twéé goede eitjes (19,7 en 18,5 mm)!
Jaaaaaaaaaaaaaa er is een mounia wondertje yesssssss oh ik ben zo blij voor jullie. 2010 helemaal jullie jaar
*breek even in* Lees hier ook geregeld stiekem mee en ik kom je hier ook ff feliciteren mounia, wat een wonder! klim op die roze wolk meid! geniet ervan! *breek weer uit*
WAUW MOUNIA wat een geweldig super nieuws! Wat ben ik blij voor jullie zeg!!!!!! Geniet er maar lekker van!!! Zeehondje wat grappig, we lopen weer gelijk op. Ook ik heb donderdag weer een IUI. En ik had ook twee rijpe follikels! Succes morgen!
Lees hier ook nog af en toe stiekem mee .. Ik wil Mounia feliciteren met haar zwangerschap, ben zo blij voor je! Geniet ervan!!
Veel plezier en succes morgen Happybest. Iemand die ik ken is na de achtste KID behandeling zwanger geraakt. Het maakt dus niet uit voor de hoeveelste keer je gaat, de kans blijft even groot! En dit wordt 'm gewoon voor ons!
Zeehondje en Happybest, alles goed gegaan vandaag? Maandag krijgen we de uitslag van het chromosomentest. Beetje spannend. Verder nog wachten en wachten. Misschien kan de gyn vertellen wat de huidige status is van de wachtlijst. Mijn NOD is 14 januari. Hopelijk mag dit jaar goed beginnen. Niet dat ik me anders dan anders voel, hoor.
Alles goed gegaan. Alleen zouden moesten we om 12:30 aanwezig zijn voor het inleveren van potje van mijn man en zouden we om 14:00 de IUI krijgen. Helaas waren we pas om 15:15 aan de beurt. Ik was me toch een potje gaar van het wachten haha. Maar als het gelukt is wil ik er wel een hele dag zitten ! Voor jou zijn het dus ook spannende tijden. Ik duim heel hard voor je!
spannend timon,, wij maandag uitslag van het zaad of we wel verder mogen!! happy het wachten is begonnen
Volgende week is het voor iedereen best spannend. Dat we allemaal goed niets mogen ontvangen. Happybest, wat een lange wachttijd is dat geweest. Zitvlees gekregen???
Timon, ja echt wel haha! Yippie dus voor jullie wordt het ook al zo'n spannende dag maandag! Ik duim voor jullie allebei!
Hey meiden, Hier is het allemaal erg onzeker, ik heb eergisteren negatief getest, ik heb afgelopen dagen heel wat dokter belletjes gepleegd maar niet veel kunnen bereiken. Verder is er geen bloed, krampen of wat dan ook.Ik zit nu op CD 38. Pfff wat een onzekerheid, ben er helemaal kapot van!!! Meiden van de IUI spannend allemaal, en ik duim flink, hopelijk zitten we straks verder te praten over kinderwagens,wiegjes,kleertjes enz! Yippie, ik duim voor je meid! Kus!
Oh bah Mounia, wat ontzettend vervelend dat het nu ineens zo onzeker is. Ze roepen altijd geen bloed geeft moed, maar je hebt het liefst zekerheid. Ik zal alles duimen wat ik heb voor je dat je wel zwanger bent/blijft! Liefs
Alles is bij ons zeer goed verlopen! En idd, we wachten het maar af. Maar eerlijk gezegd heb ik er een goed gevoel over. Maar ja, dat zegt ook niks hè?!