@ Eemsterr wij zijn al bijne 20 maanden bezig het is idd erg lang. Maar ik hoop voor ons allemaal dat ons wachten wordt beloont met een prachtig kindtje veel succes meid. En vooral de moed niet verliezen ik weet hoe moeilijk het is
ene keer gaat dat ook beter dan de andere keer. Ben zelf een erge jojo op dit moment...ook omdat ik negatief test maar na 8 jaar proberen nu echt een positief gevoel heb/had..
hoi, ik ben er met goed nieuws ! de kleine spruit is goed op lengte ( 2mm klein ). en ja hoor het hartje klopte kon ik heel duidelijk zien op de echo maar je kon het nog niet horen. wel spijtig maar tog zijn we nu gerustgesteld en we hebben eindelijk onze stip gezien. 19 december is de volgende echo en dan horen we het hartje normaal wel al kloppen.
Super nieuws Grace...! Ben blij dat je gerustgesteld bent. Geniet er maar heerlijk van. Liefs, Josien
hey grace, dat zijn ja leuke berichten. supernieuws. Deng: wil je bij mij aub ronde 23 neerzetten. Vandaag ongesteld geworden in alle hevigheid. Mijn NOD is 3 januari. Ik wilde het zelf doen, maar als ik de laatste lijst ga quoten, dan verschijnt er niets. En ik wil die lijst daarvoor niet pakken omdat ik niet weet wat er aangepast is en niet. Alvast bedankt
Hallo meiden, Ik ben een tijdje niet zo actief geweest op dit forum om het zwanger worden een beetje van me af te zetten. Inmiddels zijn we de dertiende ronde in gegaan . Ik heb allerlei gevoelens die jullie vast bekend voorkomen. Lukt het ons nog? Waarom bij anderen binnen een paar maanden en bij ons niet? Wat is er mis met mij of met mijn mannetje? En het gekke is dat ik op een bepaalde manier ook eraan gewend raakt. Zo'n gevoel van 'zie je wel, het lukt toch niet'. Oké, deze maand gaat m'n mannetje z'n zaad inleveren en na de uitslag kijken we verder wat we precies gaan doen. Iedereen hier super veel succes met zwanger worden! Vind het heel fijn dat dit een plek is waar je kunt kletsen met 'lotgenoten'.
@grace wat super zeg!je goeie echo @jiska wat je beschrijft van dat je er gewend bent geraakt snap ik heel goed!dat gevoel heb ik ook,ik wens je veel succes verder!en dat je goed nieuws mag krijgen van de zwemmers van je mannetje. de zwemmers van mijn man zijn vannochtend ingeleverd,en nu is het afwachten op de uitslag. die weet ik als goed is morgen of overmorgen. ik laat het nog weten hoe dat afloopt, liefs mounia
he mounia veel succes met de resultaten van uw man hopelijk is alles ok ! kan er niet aan denken dat er iets niet zo best zou zijn! mss even off-topic maar zijn er nog onder jullie die niet op msn geraken?
Grace super zeg dat je het hartje gezien heb. Mounia en Jiske hoop dat de zwemmers goed zijn! Hier nog steeds rare klachten veel hoofdpijn licht misselijk door de hele dag. sneller moe, maar dit zou ook best de griep kunnen zijn. Nog minimaal 2 dagen wachten met testen maar wil toch wel wat langer wachten. Het zou zo fijn zijn als we net voor de IUI zwanger zijn.
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 13 maanden bezig 14 maanden bezig 19-12-2007: Kelly83 24-12-2007: mounia 15 maanden bezig 08-12-2007: Esser 19-12-2007: Elisa Deng 28-12-2007:Vanilia 16 maanden bezig rond 12-12-07 yippieajee rensie 17 maanden bezig 6-12-2007: Jinky 18 maanden bezig 24-12-2007: Tirtilisko 10-12-2007: miss butterfly 10-12-2007: Cira 08-12-2007: hopes 01-01-2008: Josien 20 maanden bezig 26-12-2007: Eef16 21 maanden bezig 6-12-2007: Marisha Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 22 maanden bezig Ingiemoppie 26 maanden bezig Sjollie 28 maanden bezig 10-12-2007: Danjo 11-12-2007: Anouk 30 maanden bezig Scat 18-12-2007; Lydje 31 maanden bezig 21-11-2007: grace20 Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig 18-12-07 Caruli 90 maanden bezig 5-12-2007: Peppep FunnyMe: Nod onbekend ivm met ivf-icsi Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Graag de datum van je NOD erbij zetten! peppep meid heb je al getest?
heb al paar keer getest (moet van arts ivm medicijnen) maar nog negatief EN nog geen bloed Mogelijk nu innestelbloed maar kan ook net zo goed aankomende ongi zijn...
ah meiden als ik dit hier zo lees kan ik mezelf direct terug inleven wat ik ook allemaal heb doorgemaakt maar ik blijf jullie zeggen " blijven doorbijten" want eens je dan zwanger bent vergeet je hoelang je bezig geweest bent en is alles het dubbel waard! ook alle pijn dat je moet doorstaan zowel lichaamelijk als emotioneel. echt meiden doorzetten en je komt er wel ! girl power !
Danjo, wij zijn ook 16 maanden bezig mag ik op het lijstje. Had nooit gedacht dat het zolang zou duren
Alle meiden heel veel succes. Soms zit ik er zo erg mee dat ik gewoon begin te huilen maar als ik hier in dit topic ga lezen denk ik kijk dan zij zijn ook zo lang bezig jullie hebben elkaar nodig om elkaar moet te geven Ik ben heel blij met jullie dames. Dankzij jullie gaat het altijd beter. Ik ben heel blij dat jullie altijd zo voor me klaar staan. Gisteren had ik een klein beetje rozig bruin achtig afscheiding een heel klein beetje maar. En vandaag is het over maar ik weet zeker dat mn ongi er aankomt Mijn cyclus is heel onregelmatig en dat maakt mij GEK. Ik weet nooit wanneer het gaat komen