hey tirrtilisko wat spijtig van je onregelmatige cyclus. heb je al ovulatietesten geprobeerd? zo kun je tenminste al je eisprong weten zitten . veel sterkte en ook voor de andere meiden. nog eventjes op jullie tandjes bijten.
jee al weer meiden ongi aan het worden hopelijk word 2008 een mooi jaar voor ons en staan we snel allemaal in het roze
@ grace nee heb ik nog niet gebruikt. Ik heb zo een rare cyclus weet niet wanneer ik moet beginnen met testen. Maar moet 11 dec en de derde dag van mijn cyclus bloedprikken. En als ik op 18 dec nog niet ongi ben even voor de zekerheid een test als die negatief is beginnen met Orgametril. en in jan moet ik weer terug naar de gyn @ Danjo ik hoop ook dat de hele lijst in '08 helemaal roze zal zijn
ladies ik wil jullie wel op de lijst zetten maar vermeld graag ff je nod En meiden moed niet opgeven he gewoon weer vrolijk verder klussen gisteren bel afspraak gehad met gyn en we gaan nu nog een half jaar zelf proberen omdat ik dus wel 2 keer zwanger ben geweest en als het dan nog niet zover is bellen en dan gaan we strarten met IUI
@ Danjo meid ik hoop dat, dat allemaal niet nodig is en dat je spontaan zwanger raakt. Het is je zo gegund. Ik hoop dat je in de eerst volgende ronde zwanger zal raken. Knuf
Ingiemoppie hij is gewijzigd hoor! Suc6 met zwanger worden lukt bij ons ook nog niet zit nu in 16 ronde als deze ronde niet lukt gaan we naar HA, Ga ook deze ronde ovuluatie testen doen wie weet? Suc6 allemaal. Liefs Deng
hey gmd... spannend hoor... thanks deng voor het omzetten van de rondes.... Succes voor deze ronde en ook met de ovu testen....! ik heb in 2006/2007 al 8 maanden getempt en ovu testen gebruikt. Tja en nu met die maagband krijg ik ineens een kortere cyclus (komt zeker door het afvallen). Heb besloten dat ik na 5 maanden niet meer tempen, nu maar weer eens ga beginnen. Eens kijken of er met de eisprong of zo iets veranderd is.
Hier nog geen naderene ongi gevoelens. alle meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel. Iedereen in de wachtweken sterkte. Iedereen afwachtend op hun ei ik duim voor jullie Alle zwangeren geniet ervan meidn!
gmd succes meid laat wel vlug wat weten he we leven hier in spanning voor jou! cira jij ook al? wanneer zal je testen? als je met matcare test kun je al een dag of 3 vooraf een licht streepje zien. groetjes grace
Passagierslijst langer dan een jaar bezig 14 maanden bezig 19-12-2007: Kelly83 24-12-2007: mounia 15 maanden bezig 08-12-2007: Esser 19-12-2007: Elisa Deng 28-12-2007:Vanilia 16 maanden bezig rond 12-12-07 yippieajee rensie 17 maanden bezig 6-12-2007: Jinky 18 maanden bezig 24-12-2007: Tirtilisko 10-12-2007: miss butterfly 10-12-2007: Cira 08-12-2007: hopes 01-01-2008: Josien 20 maanden bezig 26-12-2007: Eef16 22 maanden bezig 3-01-2008: Marisha Ingiemoppie Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 26 maanden bezig Sjollie 28 maanden bezig 10-12-2007: Danjo 11-12-2007: Anouk 30 maanden bezig Scat 18-12-2007; Lydje 31 maanden bezig 21-11-2007: grace20 Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig 18-12-07 Caruli 90 maanden bezig 5-12-2007: Peppep FunnyMe: Nod onbekend ivm met ivf-icsi Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Graag de datum van je NOD erbij zetten! peppep meid heb je al getest?
Hier negatieve bloedtest gehad vandaag + vanaaf ongi geworden dus we schuiven weer een plaatsje op! Het wordt echt wel tijd dat er hier wat meer roze namen komen hoor!