Passagierslijst langer dan een jaar bezig 14 maanden bezig 19-12-2007: Kelly83 24-12-2007: mounia 15 maanden bezig 08-12-2007: Esser 19-12-2007: Elisa Deng 28-12-2007:Vanilia 16 maanden bezig rond 12-12-07 yippieajee rensie 17 maanden bezig 6-12-2007: Jinky 18 maanden bezig 24-12-2007: Tirtilisko 10-12-2007: miss butterfly 10-12-2007: Cira 08-12-2007: hopes 01-01-2008: Josien 20 maanden bezig 26-12-2007: Eef16 22 maanden bezig 3-01-2008: Marisha 23 maanden bezig 3-01-2008: Ingiemoppie Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 26 maanden bezig Sjollie 28 maanden bezig 10-12-2007: Danjo 11-12-2007: Anouk 30 maanden bezig Scat 18-12-2007; Lydje 31 maanden bezig 21-11-2007: grace20 Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig 18-12-07 Caruli 90 maanden bezig 5-12-2007: Peppep FunnyMe: Nod onbekend ivm met ivf-icsi Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Graag de datum van je NOD erbij zetten!
Van de teleurstelling kan ik niet slapen. Ik heb bruine afscheiding en rugpijn en buikpijn dus de ongi zal er wel weer aankomen :'(
Sinds dat ik het vorige berichtje heb getypt ben ik aan het zoeken maar nee ik kan het niet vinden. Ik schaam me wel om het te vragen maar ja ik wil het weten... Eiwit achtig slim is toch cervixslijm? Dat heb ik vandaag al de hele dag en ik merk dat echt voor het eerst. Kan je dat krijgen vlak voor je nod of denken jullie dat het mn eisprong zou kunnen zijn. Ik heb zo een rare cyclus dus ik weet niet hoe en wat zit vandaag op dag 22 van mn cyclus?
meiden wou even zeggen veel succes met het wachten allemaal! en de meiden die ongi zijn geworden een dikke knuffel! verder hebben mijn man en ik de HA gebelt ivm uitslag sprematest,het lab vertelde ons dat de uitslag vandaag wel binnen zou zijn. de HA zei ons vandaag dat het maandag pas binnen zou komen.dus dat word weer een lang weekend voor ons. @tirlitilsko ik heb je pbtje gestuurd
Hey meiden, Hoe is het met jullie? Ook nog veel meiden aan 't wachten? Hier lijkt het spannend te worden.............Maar durf maar niets te hopen of spoken in mijn hoofd te halen. Al genoeg teleurstellingen mee gemaakt...... Maar toch het lijkt of het nu anders is... Wanneer de ongi uit blijft, dan gooi ik er morgen of zondag een testje tegen aan
spannend Esser @mounia: ik ben benieuwd naar de uitslag vandaag! duim voor jullie @tirtilisko: heb jij een onregelmatige cyclus dan? slijmerig cervixslijm duidt aan dat je je vruchtbare periode ingaat. Maar je hebt ook bruinig vloei zeg je. Dat zou eerder een teken zijn van een naderende menstruatie. Lastig. Hoe lang zijn je cycli normaal?
@ Ingiemoppie ja meid sinds dat ik ben gestopt met die %&*&)(& pil heb ik een heel erg onregelmatige cyclus Maar dat zal vast ook wel komen omdat ik meer was aangekomen. Kijk maar onder mijn banner Hoe raar mijn cyclus is En volgens mij komt mijn ongi er echt aan ik wacht tot het doorbreekt en dan kan ik jullie doorgeven dat we naar de volgende ronde gaan @mounia je hebt een pbtje terug
hoi tirtilsko. ik had dit altijd rond mijn ei en ook altijd net voor mijn NOD. heb je geen ovulatietesten liggen?
@ Grace nee helaas heb ik geen ovaluatietesten liggen. Maar het is volgens mij ook niet meer nodig mn ongie komt er aan. Ik wacht tot het goed doorbreekt als dat wel gebeurd Want voor mijn maagband operatie had ik altijd tijdens mijn ongi bruine afscheiding en dat was het dan Maar de vraag is ik moet de derde dag van mijn cyclus bloedprikken bij de gyn. Wat moet ik nou als eerste dag berekenen? als het zo doorblijft gaan
ik denk de dag dat het echt bloeden begon. ik heb ook wel eens van die bruine afscheiding gehad. maar daarna was het gewoon bloed! en dan op het einde nog een keer een beetje bruin en dan was het gedaan. ps ik heb ook een maagband laten steken. hoe werkt het bij jou?
nou meiden slecht nieuws we hebben net een slechte uitslag gekregen van me mannetjes zaad maandag gaan we de gyn bellen voor een afspraak,volgens de HA heeft het zaad van mijn man een duwtje in de rug nodig. ben erg verdrietig maar ik ben wel blij met dat de dokter zei dat we zeker een kindje kunnen krijgen,maar dan wel met behulp van de medische wereld.
Dames die zwanger zijn gefeliciteerd! geniet er van, En de andere dames we blijven duimen en hopen op een zwangerschap! Dikke knuffel Deng