Mijn wensen voor jullie allen: Mogen we allemaal zwanger zijn in 2008, sommigen al een beebje hebben in 2008
Lieve meien ik wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen en een gezond maar vooral ook vruchtbaar 2008 wensen.
Hallo dames, Net weer ongie geworden! Op naar ronde 17. Allemaal fijne kerstdagen en een vruchtbaar 2008 Liefs Deng
Danjo? Zou je mij weer opnieuw in de ijst zetten? In de 17 de ronde. fijne feestdagen allemaal! Liefs deng
Zico spannend meid! Mag ik weer op de lijst, 15 maanden bezig, nod 21-01-08. Allemaal hele fijne feestdagen, en een vruchtbaar 2008! groetjes Vanilia
hoi iedereen, eerst en vooral een prettige kerst voor iedereen en een vruchtbaar nieuw jaar ! hier is nog altijd alles ok met de baby hij/zij is ondertussen al bijna 2cm !
Hoe is het met de dames hier? Zijn er nog dames die in de laatste dagen van dit jaar evt nog mogen testen? De andere dames, weer succes in die wachtweken! Gr. esser
Hee meiden, tis hier ff rustig geweest bij me. Heb woe tm maandag in het zh gelegen met een flinke overstimulatie. Ik hoop maar dat het niet voor niets is geweest en dat ik 31 dec hartstikke positief test!
@ Funnyme hey meid. Ik zat nog net aan je te denken wilde je net een pb sturen om te vragen hoe het met je ging Ik hoop ook heeeeel erg diep uit mijn hart dat je vetttt positief test. Het is je zo gegund
Tirtilisko, das ontzettend lief van je meis! Ik hoop het ook ontzettend voor jullie en de andere meiden!
nog een paar daagjes meid. Je zal wel erruggg in de zenuwen zitten ik hoop dat je wachten wordt beloond.
Ja ik ben best zenuwachtig. Donderdag de tp gehad maar heb nu al zoveel menstruatie achtige krampjes... heel eng!
@deng: sjee balen zeg en dat net voor de kerst. Naja, mag je tenminste lekker glas wijn drinken..... als je dat lust tenminste... @nieuwelingen: welkom terug of van harte welkom nieuweling @grace: wow geweldig zeg. Fijn dat het goed gaat. Houden zo de komende 8 maanden hé! @esser: volgens de calculatiemethode zou ik 31 dec mogen testen. Maar ik hou het gewoon lekker op 3 januari, dan is mijn normale cyclus van 28 dagen. @funnyme: dat met die overstimulatie is natuurlijk niet zo fijn, dat je daarvoor in het zh hebt moeten liggen. Maar ik ga duimen dat er iets heeeeeeel roze's in aantocht is! @tirtilisko... jij zit met de aankomende oud&nieuw in de klusdagen zo te zien? succes! Hier de kerstdagen goed doorgebracht en morgen nog even werken en dan alweer vrij tot 2 januari. Fijne daagjes.