wel schrikken inderdaad meid , maar goed daar hebben ze gelukkig de medicatie voor nu maar duimen dat het zaad goed is dan kun je weer verder succes en dikke knuff
@tirtilisko heey meid,niet leuk zulk nieuws! maar gelukkig is het goed te verhelpen met medicijnen,ik hoop dat je de uitslag van je mannetje top is!zodat je aan je eisprong kan gaan werken en lekker snel zwanger mag worden succes! ik heb verder geen nieuws,23ste is mijn NOD,ik verwacht wel ongi te worden,en dan natuurlijk de 11de van februarie waar ik op wacht(inteek IVF). succes verder iedereen! liefs mounia
Meiden allemaal bedankt. En heel erg veel succes. Ik hoop zooooo diep uit mijn hart dat het raak zal zijn voor alle meiden op de lijst Het liefst allemaal deze maand hihihi
Heb net het zh gebeld en deze bloed onderzoek (voor progestron) was weer laag dus volgens mij is het wel zeker dat ik geen eisprong heb Nu heb ik maandag een bel afspraak en krijg ik waarschijnlijk clomid. Alleen het punt is dat is waarschijnlijk vandaag of morgen ofzo ongi zal worden En clomid moet je de derde dag van je cyclus inslikken Maar de gyn is er pas weer maandag. Dus daarvoor kan ik de medicijnen ook niet krijgen. En wil niet weer een maand wachten Mijn laatste twee cyclussen zijn 22 dagen
@tirtilisko balen dat het zo laag is,ik kan begrijpen dat je niet wéér een maand wilt wachten,is het al zeker dat je clomid zou krijgen?mischien kan je het dan via de assistente doen?ik heb er geen verstand van maar ik denk even mee liefs mounia
tirtilisko verveld zeg ja wij zijn altijd de dupe van gyns die er niet zijn of weekenden die er tussen vallen enzo. ik hoop voor je dat deze cyclus wat langer is en je dus toch gelijk kunt beginnen en niet weer een maand moet wachten want dat wachten breekt je op succe sin ieder geval meid mounia ja de 11 de dan is het voor jou spannend meid maar komt steeds dichter bij . zelf zit ik te wachten tot de 28 ste van deze maand want dan horen wij wat we kunnen gaan doen. maar vadaag even wat anders want ik ben jarig dus we hebben wat afleiding hihi
Ik heb me nog niet aangemeld hier maar wij zijn ook in onze 14e maand inmiddels... En waarschijnlijk zet vandaag of uiterlijk morgen de ongi weer door. Ik heb net de gebruikelijk na een negatieve test huilbui achter de rug Komende ronde ga ik 50mg clomid gebruiken omdat mijn eisprong iedere keer erg laat is. Hopelijk hebben we zo iig meer kansen. Wel vervelend dat jullie allemaal dezelfde frustratie herkennen, maar wel fijn dat je er zo makkelijker met elkaar over kan kletsen!
@miss butterfly GEFELICITEERD met je verjaardag! maak er een mooie dag van ! en succes alvast de 28ste! @wieffie helaas welkom hier,we herkennen het allemaal hier,ik hoop dat de clomid goed aanslaat,zodat je een mooie eispong hebt en lekker snel zwanger mag worden! succes!
@ mounia het is nog niet echt 100% zeker of ik clomid krijg daarom moet ik eerst de gyn spreken @miss buterfly. Bedankt meid ik hoop dat het voor ons allemaal snel raak zal zijn. En idd wij zijn helaas altijd de dupe ervan Meiden ik voel de ongi al aankomen
Miss butterfly gefeliciteerd met je verjaardag! Esser succes in de wachtweken hopelijk zijn ze snel voorbij! Wieffie succes met de clomid en ik hoop dat je cylcus hier korter van word!
@esser ja ik zit ook op het wachtbankje,ik kan over 7 dagen testen,maar ik verwacht wel een ongi...,succes met wachten!
Meiden Zaad inleveren kon alleen op dinsdag en donderdag we zijn voor niks geweest. Het word dus dinsdag weer een paar dagen extra maar jah mijn fout
Hallo allemaal Ben even een tijdje weg geweest, we moesten 2 maanden wachten voor we naar de IUI konden, dus even niet op het forum geweest. Maar we zijn nu weer druk bezig, ben begonnen met puregon spuiten en denk dat ik volgende week mijn eerste IUI krijg. Ik zit nu in de 29 maand groetjes sjolie
@tirtilisko ow wat jammer weer paar dagen wachten,maar ja voor je het weet is het dinsdag! @sjolie nou welkom terug,en veel succes met de IUI. ik heb verder geen nieuws,nog steeds in afwachting. liefs mounia
hallo lieve allemaal, zo effe drukke week gehad, maar nu weer bijbeppen. Tirtilisko: het zit je ook echt niet mee zeg. Weet je al wat ze met de medicatie gaan doen, of heeft de arts daarover nog niets gezegd. Denk me dat ze daar wel snel wat aan moeten doen, want dan kunnen jullie verder. Ongeacht wat er bij het zaadonderzoek uit komt. Wij kunnen alleen op donderdag inleveren, dus het is echt ziekenhuis afhankelijk. sjolie: welkom terug op het forum. Succes in de IUI esser en mounia: ik zit nu ook op het wachtbankje. Nog maar net hoor. 30 jan is NOD, dus moet nog even. Succes en duim duim voor jullie.
he meiden allereerst bedankt voor jullie felicitaties altijd leuk 8-[ ingemoppie succes met wachten mounia voor jou ook succes met wachten sjolie ik hoop dat je inderdaad kunt gaan beginnen met iui en alvast veel succes toegewenst tirlilisko foutje verkeerde dag hadden ze ook wel even mogen zeggen daar of niet dan! in het eerste ziekenhuis waar we warenw as het alleen dinsdag en donderdag tussen 8 en 9 uur en nu kunnen we elke ochtend tot 12 uur s'middags potje wegbrengen dus dat is wel makkelijker esser ook succes met wachten wieffie welkom bij ons clubje . we herkennen die huilbui en zo wel hoor heeft iedereen hier vast wel eens last van moet er toch uit denk ik dan maar. ik hoop dat clomid jullie meeer geluk gaat brengen succes voor alle wachtende meiden hoop ik dat het allemaal roze wordt. voor de meiden die net ongi zijn geworden dikke knuff en voor de mensen die in de klus fase zitten (waaronder ik ) klus ze
Thanks meiden. Idd miss buterfly. Ik had ze vanochtend 3 keer gebeld voor het juiste adres. Ik zei zelfs ik sta nu bij de bushalte we komen voor mijn mans zaad. enz enz
nou dat is dan helemaal lekker zeg als je het nog aan de telefoon zegt dan zijn hun ook maar dom hoor.