elisa: balen meid dat je ongi bent geworden hopelijk is het idd de laatste keer en ben je snel zwanger
@caruli: sjee dat wordt dus weer spannend. Ik begrijp je angst en je voorzichtigheid kwa gevoelens. We kijken gewoon op rustige manier lekker met je mee. Alhoewel mijn duimen als een gek draaien hoor! @lot23: ik hoop met je mee hoor... hoe was het vandaag? @elisa: ik heb zo'n valse tomtommeter..... wil je die eind van de maand lenen? misschien helpt het om de de verkeerde kant uit te sturen. Naar Timboektoe of zo... Ik zit hier weer op het wachtbankje. Zoals gewoonlijk nog steeds geen rare dingen (net als elke maand)..... wel gaan de kilootjes weer lekker. Dames, succes voor iedereen
Nou dames gisteren heb ik mijn maagband laten bijspuiten. Was waarschijnlijk te veel want na een uur ben ik weer met spoed. (heel veel pijn hele harde dikke buik benauwd) naar het zh gegaan. Ze hebben het vloeistof er weer uitgehaald Dus dat afvallen kan ik volgens mij wel goed vergeten En ik heb gisteren de gyn gesproken. Waarschijnlijk mag ik na een maandtje beginnen met de clomid Weeeeer een maandtje wachten Mijn man heeft vandaag zijn zaad ingeleverd. Dus dat wordt ook afwachten op de uitslag daarvan. Pfff :x Ik ben nu echt een beetje op *lees moe* van al dat gedoe. Alles zit gewoon tegen (maagband, afvallen, zwangerschap, wachten, school, examens ) #-o
hey tirtilisko... kop op meid.... dikke knuf van hier..... Kan me goed voorstellen, dat je het goed zat bent van al die tegenvallers. Kweet ook niet goed wat ik er verder voor je aan kan doen. Vooral dat met die maagband, pffff dat was niet zo makkelijk gisteren zeg. Hopelijk gaat het weer een beetje beter met je, kwa buikpijn enzo... Is hetzelfde cctje er weer uitgehaald, wat er ook ingegaan is? Of zit het bandje al wel ietsie strakker als de vorige keer?
@ ingiemoppie meid heb je op msn gesproken helaas s zoals je weet alles er weer uit. En je hebt me gisteren al erg goed geholpen thanks meid dat je me altijd adviezen geeft en helpt . Dankzij jou heb ik de stap genomen om te bellen en moest direct terug Thanks nogmaals En mounia jij ook bedankt meid voor alles! Dat je naar me luisterd dat je altijd tijd voor me hebt
dank je tirtilisko!heel lief van je!jij ook bedankt voor alles, en het zelfde voor jou ook,dank je voor je luisterende oor en de lieve oppepende woorden
Omdat ik natuurlijk heel veel onderzoeken heb gehad de laatste tijd (borstkanker, maagband, operatie, gyn) En ben ook vaak ziek geweest. En heel af en toe omdat ik gewoon geen zin had niet naar school geweest. Nou moesten we gisteren tussen 8 en 10 de sperma van mijn man inleveren. Ik was er precies om 8 uur Maar heb toch lessen gemist op school (2) en maandag was ik niet op school door al die nare dingen met mn maagband En vandaag had ik mijn wekker niet gezet. Mn tel lag in de woon kamer dus ben niet opnieuw opgestaan. Mijn man bleef maar zeggen ik heb hem gezet dit en dat. EN raad eens dames We werden precies om 8.30 wakker Net de tijd dat mijn les begint. Ik heb maar twee lessen vandaag Ik heb me maar ziekgemeld. Maar kwam gisteren nog de docenten vertellen dat gisteren mijn laatste afspraak tussen schooltijd was Ik schaam me diepppp Volgens mij ga ik echt op mn donder krijgen
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik zit hier helemaal te shaken hellupppppp Ze zeiden dat het eigenlijk 3 a 4 werkdagen duurt. Mijn man heeft gisteren zijn zaad ingeleverd. Ik had gister middag gelijk gebeld voor de uitslag. Die hadden ze natuurlijk niet de assistente zei hou maar gewoon 3 a 4 dagen aan Kon niet wachten heb net weer gebeld. Ze zei ik heb hem net binnen moet het overleggen met de arts bel maar rond 3 uur. Ik hoop dat alles goed is, ik hoop dat alles goed is, ik hoop dat alles goed is. Na zoveel ellende in mijn leven hoop ik dat alles goed is SOrry kon me niet inhouden heb opgehangen en ging gelijk jullie bellen... ehummm wilde het gelijk met jullie delen via zw pagina (hoe kom ik aan bellen )
hahah wat fijn meid hopelijk krijg je straks goed nieuws zal voor je duimen en idd wat meer geluk hebben jullie wel verdiend!
@Ingiemoppie: Tja die tomtom's van tegenwoordig, haha kom niet meer bij. @tirtilisko: Wat heb jij een pech meid. Blijf positief denken. Waarschijnlijk heb je straks de meest zorgeloze zwangerschap.... Vraagje meiden. Aangezien ik dmv temperaturen en o-testen geen eisprong waar kan nemen heb ik net de HA gebeld of ze een echo kunnen maken. Die zegt dat ik daarbij bij de gyn moet zijn. Ik zie best er tegenop om die te bellen omdat we over twee maanden aan de IUI moeten en we dan al genoeg ziekenhuis van binnen gaan zien. Wat zouden jullie doen? Nu vol er voor gaan en om een echo vragen. Of nog twee maanden rust voordat de storm begint?
Nou meiden ik heb de uistalgen maar wat het nou is weet ik nog steeds niet ik bedoel of het nou slecht of niet is. Of ik nou met zijn zaad ''spontaan'' zwanger kan raken of niet kunnen jullie er even naar kijken Volume sperma: waarde 4.000000 Viscositeit sperma: Normaal Spermatozoen, aantal/ml 33 < 60 / 100 < 20 = verminderde vruchtbaarheid Progr. BEWEEGL. : 24.0 normaal spermatozokn, matig bew. % 32.000000 NIET BEWEGEND: 44.0 % DODE V.TOTAAL 14.0 PH SPERMA 7.60 FUNCT. SPERMA CONC. 11.6 < 13 / -1 Resultaat >=13*10 6/ml Opmerking sperma: veel leuko's gevonden
sjee tirtilisko wat een hoop uitslagen.... ik heb er eerlijk gezegd geen ervaring mee. misschien iemand van de andere dames.? Bij ons werd alleen gezegd, er zijn ca. 60 milj. zaadjes waarvan meer dan de helft goede zwemmers zijn. Ik heb de complete uitslagen niet gezien. @elisa: daarmee trek ik het door elke ongi heen... by the way, ik zou nu gaan. misschien moet je nu al beginnen met extra medicatie, waardoor de duur van IUI misschien korter wordt. You never know. Maar in principe moet je doen wat jouw hart ingeeft. Halfslachtig iets doen zet geen zoden aan de dijk.
Tirtilisko: jeetje wat een tegenslagen zeg hoop dat het jullie snel voor de wind gaat! sterkte en succes! Ingiemoppie: lief dat je aan me dacht. Ben gister bij de gyn geweest en die 2 vegen van vorige week waren achteraf mijn ongi omdat ik snel moest beginnen met provera in december had ik weinig baarmoederslijmvlies aangemaakt dus weinig om ongi te worden, nu ben ik te laat met spuiten moet op dag 3 of 4 en zat dus gister op 9 dus mocht niet meer beginnen. Nu ik nog niet mag spuiten krijg ik vrijdag een hsg en moet dan maandag weer terug als er uit mezelf geen eitjes aan het groeien zijn( lijkt me wel heel wonderlijk nu) begin ik met provera en dan kunnen we over ongeveer 2 a 3 weken weer beginnen met spuiten, dus dan kunnen we na 2 maanden verplicht pauze weer gaan voor een wondertje ben er klaar om weer voor te gaan. En mijn cyste van 7 cm was weg was er helemaal blij mee! Allemaal heel veel sterkte en succes en hopelijk groeit er snel een mooi wondertje bij ons allemaal!
@tirtilisko ik had net ook even bij je topic gekeken,en je hoeft niet bang te zijn hoor,ik wou dat mijn man zo'n uitslag kreeg!haha,dus maak je daarover maar geen zorgen meid vandaag is me NOD ik ben sinds maanden niet meer zover gekomen in mijn cyclus,dus overtijd. ik heb getest,maar helaas negatief (wat ik al verwachtte) ik ben nog niet ongi,maar door die negatieve zwangerschapstest hoop ik dat me ongi snel komt,word gek van die onzekerheid!
Mounia balen dat de test negatief is, erg zeg die onzekerheid ik hoop dat je gewoon te vroeg bent en als dat niet zo is snap ik dat je liever zo snel mogelijk ongi word! Hoeveel dagen zit je na je ei nu? succes!
@Lot23 ja zeker balen,als ik het goed heb berekend,zit ik 13 dagen na me ei. ik gebruik geen ovulatietesten,we hebben sowieso wel om de dag geklust deze maand(zoals elke maand). de kans op een spontane zwangerschap is erg klein dus ja ik durf niet meer te hopen eigenlijk. ik zie dat jij weer volop bezig bent,veel succes meid!
Snap dat je niet meer durft te hopen, na veel teleurstellingen en de kans dat spontaan laag is is onzeker, ik hoop dat er toch een wonder is gebeurt net voor de ivf en anders dat je snel zekerheid hebt! Wij zijn nog niet helemaal bezig eerst een hsg en provera en dan over een week of 3 hopelijk weer beginnen!
ik hoop het ook! ja dat bedoel ik ook een beetje dat je nu weer vooruitzicht hebt,ik hoop dat je dan dus over 3 weken écht kunt beginnen!
Mounia en Lot veel succes meiden. Ik hoop dat jullie wachten wordt beloond. Mounia bedankt meid kan ik mischien tog nog een oog dicht doen tot morgen