@lot123: Zo te zien zit er dan toch wel schot in de zaak. Ook al is het nog 2 maanden. Het belangrijkste is, dat die cyste weg is. Wat een joekel was dat zeg... ik duim voor die hsg vrijdag @mounia: Weet je zeker dat het niet heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien toch raak geweest kan zijn en dat je nog even paar daagjes moet wachten? Ik duim voor je.... of snelle ongi, óf positieve test.... Nog 2 maandjes en wat extra afvallen en ik mag weer contact met de gyn opnemen. Hopelijk kunnen wij dan ook met IUI starten. Alhoewel zij een spontante zwangerschap niet uitsluiten. Maar ja, dat is al die maanden al niet het geval, dus..... Momenteel zitten we weer op het wachtbankje met dag 7 DPO..... nog afwachten tot de 30e dus.
he meiden hier weer even een berichtje van mij. er viel zoveel bij te lezen dat ik niet alles heb kunnen onthouden sorry. tirlilisko meid het zit je niet mee he wat een toestanden zeg. dikke knuff mounia spannend wie weet is het nu toch nog raak?! ingemoppie spannend hoor nog twee maandjes en dan iui en misschien heeeel misschien heb je voor die tijd al een posi test in handen lot voor jou ook veel succes toegewenst nog een paar weekjes en dan kun je er weer helemaal voor gaan. zo hier momenteel ziek moet nu ook ongeveer mijn ei hebben maar mijn buik is zo aan het rommelen dat ik het ook niet meer weet. maandag de dag van de uitslagen en hoe nu verder dus dat is wel spannend schiet al op nu.
Ik ben zo blij, blij, blijjjj de gyn heeft net gebeld. ennnnnn ze zei dat is een prachtig uitslag. Om de sperma hoef je, je helemaal niet druk te maken ik denk dat het alleen clomid voor je wordt. Ik ben zo happyyyy
@Ingiemoppie ik hoop dat je alsnog spontaan word!en anders hoop ik dat je snel met IUI kan beginnen. ja ik hoop ook heeel diep van binnen dat het raak is haha,maar ga er niet vanuit,ik heb net een piepklein beetje bruinachtig iets verloren,heb ik normaal gesproken nooit,maar mischien is deze cyclus weer eens iets nieuws aan het uit proberen. @miss butterfly veel succes maandag!ik hoop dat de uitslagen allemaal goed zijn.
@ elisa volgens mij bedoeld mounia dat haar cyclus deze ronde mischien wel weer iets nieuws uitprobeerd. Omdat ze nog nooit bruinverlies heeft op de eerste dagen. altijd pats boem
elisa,nee ben niks aan het uitproberen haha,ik bedoelde dus dat deze maand zo anders is met me cyclus,dat me cyclus dus zogenaamd denkt van "ik ga het eens anders doen" dus anders aan het proberen.snap je? sorry als ik het erg onduidelijk heb beschreven.
zat de lijst even te bekijken en ik sta nog op ronde 13.. maar zit alweer halverwege ronde 14...kan iemand mij erop zetten
tirtilisko wat fijn dat de uitslag goed was! mounia vervelend dat je lichaam wat anders uit probeert hopelijk betekent het toch iets anders succes met wachten! Morgen hsg vind het best een beetje spannend hoop dat alles er goed uit ziet!
Passagierslijst langer dan een jaar bezig Zwangeren in December 2007 Kelly83,Rensie,Cira,Jannes,Funnyme 13 maanden bezig 14 maanden bezig 26-01-2008: Hummel. 06-02-2008: marieke1610 15 maanden bezig Deng 23-01-2008: Mounia 27-01-2008: Lindsey1981 22-02-2008: Missbee 16 maanden bezig 28-01-08: Esser 17 maanden bezig 02-02-08: xanado83 27-01-2008: Sabrine 17-02-2008: Elisa 18 maanden bezig lot23 03-02-2008: yippie 19 maanden bezig 28-01-2008: Tirtilisko 30-01-2008: Josien 06-02-2008: Jinky 20 maanden bezig 05-02-2008: miss butterfly 10-02-2008: hopes 21 maanden bezig 23-01-2008: Eef16 23 maanden bezig 31-01-2008: Marisha Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 24 maanden bezig 30-1-2008: Ingiemoppie 26 maanden bezig Sjollie Shannen 29 maanden bezig 30 maanden bezig 31 maanden bezig geen NOD i.v.m. 2e ICSI-poging; Scat Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig 39 maanden bezig 03-02-08: Caruli 90 maanden bezig Peppep Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiëren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Graag de datum van je NOD erbij zetten!
Ik heb er een paar van de lijst gehaald, omdat ze niks van zich hebben laten horen en hun NOD al lang gepasseerd is of niet! Je kunt jezelf eventueel weer toevoegen! Groetjes Jinky