Passagierslijst langer dan een jaar bezig *Zwangeren in December 2007 Kelly83,Rensie,Cira,Jannes,Funnyme *Zwangeren in januari 2008 Deng, zico *Zwangeren in Februari 2008 14 maanden bezig 14-02-2008: Wieffie 15 maanden bezig 22-02-2008: Missbee 03-03-2008: Hummel 16 maanden bezig 26-02-2008: Mounia 28-02-2008: Lindsey1981 12-02-2008: Vanilia 17 maanden bezig 17-02-2008: Elisa 21-02-'08: Esser 18 maanden bezig lot23 01-03-2008: xanado83 20 maanden bezig 10-02-2008: hopes 20-02-2008: Tirtilisko 28-02-2008: Josien 07-03-2008: Jinky 22 maanden bezig 20-02-2008: Eef16 Passagierslijst langer dan 2 jaar bezig 25 maanden bezig 25-2-2008: Ingiemoppie 30 maanden bezig 21-02-2008 Anouk 31 maanden bezig 08-03-2008: Danjo 31 maanden bezig geen NOD i.v.m. 2e ICSI-poging; Scat Passagierslijst langer dan 3 jaar bezig 40 maanden bezig 28-02-08: Caruli 90 maanden bezig Peppep Wil je de lijst updaten dan de persoon die als laatste heeft geupdate "Quoten" en de [qoute] haakjes weghalen. NIET Kopiƫren! Dan gaat alle vet gedrukte verloren. Graag de datum van je NOD erbij zetten!
hier ook even een berichtje van mij om jullie te steunen! ik blijf mee kijken en hopen voor jullie allemaal. hebben jullie ook bij mij gedaan! Liefs Deng
Danjo, wat jammer dat je weer ongi bent geworden.. Hier ook weer ongi, ben deze maand precies een jaar bezig.. Maar het lijkt alsof ik al 1.5 jaar bezig ben omdat ik nu in ronde 16 zit
he meiden hier even een berichtje van mij. alles is hier nog hetzelfde ben wat ziekjes op het moment. zico en deng bedankt voor jullie steun. danjo dikke knuff meis.
Meiden ook een berichtje van mij Ik heb vandaag mijn eerste tabletje orgametil geslikt. Nu moet ik die nog 9 dagen slikken en als het goed is word ik dan ongi en dan met ik beginnen met clomid. Ik hoop dat het goed zal gaan
he meiden hoe gaat het hier? Nog niemand zwanger helaas... Fijn dat het rood eruit is maar vind dit blauwe erg moeilijk te lezen. Kan ook aan mijn ogen liggen natuurlijk. Verder gaat hier alles goed nog steeds aan het wachten. Ben de laatste twee dagen wel heel misselijk. Vanochtend op handen en voeten naar de wc. Bah. zal wel weer een griepje aan komen. Op iets anders durf ik niet te hopen...
Ik hoop ook dat er snel meer roze komt! Dankjewel zico en deng! Gaat alles goed met jullie? Groetjes Jinky
He meiden, Ik kom me nu toch ook maar bij jullie melden... Ik ben vorig jaar eind januari gestopt met de pil, en na 2 ronde ontpillen nu aan ronde 13 aangeland. Helaas dus nog steeds niet zwanger. We zijn deze maand voor het eerst begonnen met het gebruiken van ovulatietesten, dus wie weet hebben we daar meer succes mee! Ik hoop dat er deze maand maar veel zwangeren mogen komen onder ons! Liefs parels
'he jullie hebben me van de lijst gekickt.. best jammer terwijl ik gewoon steeds kwam zeggen dat ik nog niet ongie was! Ben ik het vandaag geworden wil ik me aanpassen foetsie... yip
Heb ik denk ik gedaan want ik zag wel dat je je had gemeld maar je stond op de lijst onder een andere naam dus ik ben de schuldige
oke.. andere o omdat ik yippieajee heb af gekort naar Yip / Yippie Hoe zet ik me zelf er weer in dan... ik weet nu alleen effe niet wat mijn nod is.. zou rond 12 maart zijn denk ik... maar bij mij weet je het maar nooit thx voor je reactie yippie
@danjo oow wat balen weer die ongi!dikke knuf! @yippiajee jij ook al ongi!gaat niet goed hier he met dat roze @enise en ook jij al!ik begrijp je gevoel,voor mijn gevoel ben ik ook al eeuwen bezig,ik hoop dat je snel in roze komt meid,dat hebben we hier wel nodig! @miss butterfly ik lees dat je ziekjes bent,hoe zit je in je cyclus?ik hoop dat dat je ziekjesheid iets positiefs zal zijn! @tirtilisko ow meid wat goed,eindelijk begonnen,ik hoop ook dat alles goed zal gaan! @elisa ooow spannend!je voelt je misselijk!ik hoop voor een goed doel @parels helaas welkom hier,ik hoop dat je niet lang meer hoeft te wachten! nou meiden ik ben dus gister naar het ziekenhuis geweest voor me inteek,het ging heel goed,echt super aardige mensen! me gyn wou er vaart achter alles zetten,dus we hebben nu allemaal afspraken staan voor onderzoeken,en daarna willen we zo snel mogelijk aan de slag! op 31 maart moeten we terugkomen voor de uitlslagen van de onderzoeken(bloeduitslagen,2 spermaonderzoeken,rontgofoto van de ballen,en inwendig onderzoek bij mij.) en ik hoop dat ik dan snel met me 1ste poging ivf kan beginnen
@mounia: Goed nieuws dat de gyn vaart maakt. Er is niets ergers dan een arts die zegt dat je geduld moet hebben en waarbij het niet opschiet!