Lijst langer dan een jaar bezig

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Danjo, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Is het geen griep Elisa?
    Maar goed wel weer balen zeg

Ladies we moeten wel rose hebben in februari hoor

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    elisa ooow wat balen zeg! :( ja mischien is het wel een griepje?

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Elisa balen zeg had zo'n goede hoop voor je, succes!

Het is bij mij bij 2 dagen bruin verlies gebleven, het is vandaag 14 dagen geleden dat ik pregnyl heb gehad, getest en deze was negatief maar zo te zien ook geen ongi in zicht, weet iemand of het kan dat je ei niet springt ook al heb je pregnyl gehad? Ben hier een beetje bang voor en dat ik dan weer provera krijg ofzo. Nou we wachten nog een paar dagen af en anders bel ik de gyn maar.

4. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    lot ik heb ook pregenyl gehad, je eitje springt wel degelijk hoor, rond de 36 a 40 u na de inspuiting.
    Ik heb ook bruinverlies gehad maar had al zwanger posi getetst.
    Ze hebben me wel verteld dat een veegje al mag aanzien worden als een ongi.
    Daarom be ik daarna bloed gaan leten nemen om te zien of de hcg steeg en dat was enorm gestegen en bevestigde m'n zwangerschap

5. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    ik ben het zat! voel me echt k*..... iedereen om me heen is zwanger of bevallen...
    Net weer twee bevallen, ik heb zo'n moeite om enthousiast te doen.... het lukt me niet, ik wil niet eens op kraamvisite! voel me zo verdrietig...

sorry moest even mijn hart luchten

6. burp2

burp2 Lid

18 feb 2008
    69
    0
    0
    Dag dames, mag ik jullie gezelschap houden?

7. Jinky

Jinky Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.500
    20
    38
    Vrouw
    Oh hopes!
    Velen met mij weten hoe je je voelt!
    Hele dikke knuffel en kop op!
    Het komt echt wel goed!

Groetjes jinky

8. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Hopes dikke knuf meid weet er alles van en iederen hier wel

Burp welkom meid altijd leuk een nieuw gezeldschap

9. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    thanks Danjo en jinky, ik weet echt dat ik niet de enige, en gedeelde smart is halve smart zeggen ze he! ik voel me alleen zo verschrikkelijk verdrietig, ben bang dat mijn droom nooit uit zal komen. Een vriendin vertelde me net dat ze voor de tweede gaan, ze wilde dat ik dat wist zodat de schok niet zo groot zou zijn als ze straks zwanger is..... heel lief bedoeld maar het doet zo'n zeer! bij haar eerste waren we ook al bezig....

10. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hopes ik herken je gevoel!soms heb ik ook van die dipjes en dan denk ik waneer mag ik nou?
    iedereen in je omgeving word maar hup zwanger en bevalt,meid we moeten moed houden en ooit kunnen wij onze dikke buik showen ;)

burp 2 helaas welkom hier,jij ook al lang bezig?

11. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Zijn nu twee jaar en twee maanden bezig en er is nog nooit wat gebeurd. Vanochtend weer ongesteld geworden.

Wie praat me moed in...?

12. hopes

hopes Bekend lid

24 nov 2006
    804
    0
    0
    nederland
    lieve mounia, dankjewel! ik hoop inderdaad gauw dik te worden! heb een vreselijke fobie en angst voor dik worden maar op deze manier wil ik het graag!

Lieve kip kip, wij ook al bijna 2 jaar bezig en nog nooit iets geweest, wel regelmatige cycles ed.
    Ben jij in het ziekenhuis bezig of niet?
    Wij (nog) niet, mijn man wil niet...

13. kipkip

kipkip Fanatiek lid

11 feb 2008
    2.578
    0
    36
    Ja, wij hebben de ronde in het ziekenhuis al gehad. Niks kunnen vinden en cyclus is al twee jaar stipt nauwkeurig. Volgende stap is IUI maar daar moet je eerst 3 jaar voor bezig zijn.

Dus er zit niks anders op dan maar weer moed verzamelen voor de volgende ronde!

Ik weet niet hoe oud je bent Hopes, maar voordat je de hele riedel in het ziekenhuis hebt gehad ben je ook alweer een tijd verder (ik ben zelf naar het ziekenhuis gegaan toen het na een jaar niet gelukt was)
    Misschien toch nog een keer ter sprake brengen? Voor mij was het wel een geruststelling dat het in principe gewoon moet kunnen...

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Hopes ik ken dat gevoel, ben nog geen 2 jaar bezig maar soms word ik er ook erg verdrietig van! Wil jij wel naar het zh?

Kipkip sterkte en je hebt dagen dat je erdoor heen zit vooral als je ongi bent geworden maar ik zie altijd een paar dagen later een lichtpuntje om door te gaan, sterkte!

Dames wens jullie allemaal heel veel succes, sterkte in de moeilijke dagen en veel geluk!

Mijn ongi is vandaag begonnen, had gister negatief getest dus was al bang dat mijn ei niet gespronge was(heb pco) en weer aan de menstruatie opwekkers zou moeten maar gelukkig is het uit zichzelf gekomen. Begin woensdag weer met spuiten dus hoop volgende week ongeveer weer op 1 of 2 eitjes!
    Willen jullie mij verplaatsen naar 19 maanden bezig, weet alleen niet wanneer mijn nod is denk rond half/ eind maart.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he lieve meiden, ik kan jullie verdriet begrijpen.
    Geef jullie moed niet op, het is heel moeilijk al dat blije nieuws van zwangerschappen en bevallingen, maar niet zo leuk als je er een hele tijd mee bezig bent.
    Vandaag is m'n collega bevallen, ze was normaal na mij uitgerekend!
    Voel me ook 2 polig blij en niet blij.
    het drukt me met de neus op de feiten, normaal was het nu ook mijn beurt.
    Gelukkig ben ik nu toch nog net voor de bevallingdata zwanger, maar het verdriet en angst blijft.
    Ben ook enorm bang dat we volgende week donderdag weer slacht nieuws te krijgen, geen leuke gedachte.

16. Jessica83

Jessica83 Fanatiek lid

6 mrt 2007
    1.512
    2
    0
    Nieuwegein
    Deze rond is voor ons 14 maanden. Ik heb 5 maart een kijk operatie. Ik heb een cyste in mijn eierstok. Vorige cyclus hierdoor geen eisprong gehad doordat het eitje dus uit die eierstok moest komen. Mijn eileiders worden ook gelijk door gespoeld. Had wel al zwanger kunnen zijn. Daarnaast is mijn jongere zusje nu 5,5 week zwanger, na 3 clomidkuurtjes. Daar was ik best wel verdrietig om. Leuk voor haar, ze is immers ook al 1,5 jaar bezig.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    jessica dat was zeker even schrikken van he cyste en nu gewoon zelf proberen? Dat is dan best even confronterend van je zusje denk ik ook al weet je dat het bij hun ook niet vanzelf ging, sterkte en hopelijk komt jullie tijd snel!

zico ik hoop zo dat je volgende week een goede echo heb is jullie gegunt! succes!

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden hoe gaat het met jullie? Met mij gaat het wel goed ben nog steeds de orgametril aan het slikken als het goed is nog 2 tabletten en dan aan de clomid. Ik had twee sollicitatie gesprekken ben bij alle twee aangenomen :) nu even kijken waar ik uiteindelijk zal blijven. Maar het zal dus wel erg druk zijn voor mij maar mischien is dat wel beter dan kan ik mij mischien een beetje afleiden

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd meid
    nu maar idd even nadenken waar je naar toe gaat hihi
    wel fijn zo keuze hebben
    hopelijk slaan de pillen aan meid en kun je weer verder.
    heel veel succes ;)

20. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    zo wat is er weer veel geschreven zeg :D

@zico ik ga heel erg met je mee hopen!ik hoop dat alles lekker op en top is daarbinnen!laat je het wel even weten nog hoe het is gegaan?

@tirtilisko succes met het kiezen met je baan! ;) het is idd een beetje afleiding.
    en spannend bijna clomid :D ik hoop dat ze goed aanslaan :D

@hopes hahaha ja ik denk dat we allemaal wel zo'n dikke buik willen,ik hoop dat dat niet lang meer hoeft te duren :D

@lot23 bah weer een ongi!veel succes met de volgende ronde meid!

@Jessica83 ik begrijp je gevoel wel,je wilt ook zo graag,veel succes 5 maart!en ik hoop dat het dan snel raak zal zijn meid!

@kipkip veel succes met de komende ronde(s),ik hoop dat die IUI niet meer hoeft ;)

verder heb ik niet echt nieuws,mijn man moet deze week zijn zwemmers inleveren,en ik zit nu op het wachtbankje voor me nod.

Deel Deze Pagina