Lijst langer dan een jaar bezig

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Danjo, Aug 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden, heb net een afspraak gemaakt met HA m'n buik doet pijn en voel koortsig aan.M'n man wil dat ik naar de dokter ga

2. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    waneer moet je naar de HA zico?
    veel sterkte meid!ik hoop dat het niets ernstigs is

3. zico

zico VIP lid

Sep 28, 2006
    6,336
    0
    0
    belgische kempen
    sorry dat ik gisterenavond niets meer liet weten maar het gaat me niet af; Heb waarschijnlijk een griep onder de leden, de dokter kon niets zeker zeggen omdat ik in de komende 3 weken in een kritieke periode bevond ivm zwangerschap. Veel geruster heeft hij me niet gemaakt.

Ik moet heel veel rusten en primperan innemen voor de maag en heb ook mediciatie gekregen om m'n darmen te beschermen wegens mogelijk diaree die nog gaat volgen.

Ben tot zaterdag ziek thuis geschreven.

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    zico: jee meid
    doe het maar rustig aan en beterschap!

5. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Zico rustig aan doen meid
    Hier ook weer de griep te pakken
    tis nu al weken dat het niet super is gaat het ooit over

6. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @kipkip: Sorry dat ik zo laat reageer, maar kwam wat tussen op het werk... ik ben bijna 29 dus ik hoor de klok tikken.... ik ben 1 keer al bij de gyneacoloog geweest omdat mijn huisarts aan endometriose dacht, ik ben namelijk iedere maand erg ziek van mijn menstruatie met vreselijk veel buikpijn tot overgeven aan toe... bij de gyn. een inwendig onderzoek gehad maar daar bleek niet uit dat ik endometriose had, ik kon meteen beginnen met de fertiliteitsonderzoeken omdat we al een jaar bezig waren, maar mijn man wilde dit echt niet, vorig jaar november hebben we afgesproken dat we het tot april aan zouden kijken maar ik denk niet dat hij overstag gaat...

@lot23:ik wil heel graag naar het ziekenhuis, maarja, ze gaan mij niet eerder onderzoeken dan dat mijn man zijn visjes in heeft geleverd, en dat wil hij niet...

@Zicodoe rustig aan meis, en knap maar gauw weer op!

@jessica83:
    dubbel gevoel he meis, je bent blij voor je zusje maar wil zelf ook zo graag!! ik ken het hoor en velen hier met mij! wie weet is het nu gauw raak! ik hoop het voor je!

7. Parels

Parels Fanatiek lid

Nov 29, 2007
    1,337
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey hopes, wij zijn ook al een tijdje bezig, nog neit zo lang asl jullie maar al wel meer dan een jaar ook, en ik ken je gevoel van dat je man niet naar het ziekenhuis of iets wil. Hoe ga jij daar mee om, vind je dat niet moeilijk? Wij praten er veel over, maar ik vind het toch wel jammer dat hij niet wil, hoewel ik het ook wel weer kan begrijpen... :( Lastig gewoon...
    Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn, en heel erg dik mag gaan worden erdoor! :p :D

Liefs Parels

8. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    Hey ladies
    ik ben al meer dan 2,5 jaar bezig na 14 mnd was ik eindelijk zwanger helaas is dit mis ggaan
    Bijna een jaar later ben ik naar het zh gegaan
    Mannetje had zoiets van meid het komt wel goed
    zat er helemaal niet om te springen (angst voor ziekenhuizen)
    Hijmoest alleen zaad inleveren voor de rest eigenlijk niets
    die maand werd ik zwanger (samenlevingstest)
    ook dit is weer mis gegaan
    Nu hadden we afgesproken dat we in mei weer terug zouden komen als ik niet zwanger was
    Maar nu wil mannetje eerder.. ondanks zn angst voor zh heeft ie alwel bloed laten prikken voor chromonsomen testen etc ben echt mega trots op hem

Dus na deze cyclus gaan we bellen

Ik denk dat het een soort van schaamte zal wezen
    Kan best begrijpen dat het voor de man moeilijk is als zn zaad nietgoed is
    Bespreek het eens rustig en dat ie michien alleen in eerste instantie zn zaad laat controleren

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    Bedankt meiden.

Alle nieuwe dames heel veel succes ik hoop dat het snel zal lukken.

Alle andere dames natuuuuurlijk jullie ook heel veel succes. Ik hoop dat we met zn allen heeeeel binnenkort kunnen genieten.

Ik heb vandaag iets gedaan.... :oops:

Ik verveelde me en.... Ik ging naar de bruna en heb daar een zwangerschapsdagboek gekocht van anne geddes. Echt een heel leuk/mooi dagboek. Ik heb ook een harde kaft natitieblok gekocht voor dingen wat ik nu kwijt wil zoals het verlopen van de mmm en mijn grote wens. Zodat ik dit later ''als'' het ooit lukt aan mijn kind kan geven. Voor die zwangerschapsdagboek is het wel erg vroeg maar vond hem gewoon heel erg leuk :( :cry: :oops:

10. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @zico rustig aan meid,ik hoop dat je snel weer bent opgeknapt!

@tirtilisko nou dat is toevallig,ik heb bijna hetzelfde gedaan haha,ik heb alleen geen zwangerschapsdagboek gekocht, maar ik maak het dus zelf,om dezelfde reden als jou.

11. hopes

hopes Bekend lid

Nov 24, 2006
    804
    0
    0
    nederland
    @Parels: Wij hebben het er weinig over, hij heeft zoiets van het komt wel, je moet je niet zo druk maken.... ik durf er niet steeds over te beginnen want wil er geen ruzie over maken... ik ga het deze week nog eens aankaarten en hoop dat hij wat toegevelijker wordt... Ik vind het wel heel moeilijk hoor, maar leg het naast me neer, stom eigenlijk maarja...

@Danjo: Ik denk ook inderdaad dat mijn man heel bang is dat het aan hem ligt, het zit nl ook bij hem in de familie! maar ik wil gewoon zekerheid hebben, waardoor er nog nooit iets is gebeurd bij ons...

12. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Hoi Damens,
    Ik weet dat dit misschien niet de goed plek is, ook omdat ik nog maar 10 mnd. bezig ben en niet een jaar. Maar ik heb een vraagje en ik dacht dat jullie daar misschien wel antwoort op weten.

Nl: Hoe gaat dat als sperma wordt gecontrolleerd? Kan dat bij de HA? en is er iets te zien (met het blote oog) of ruiken of sperma goed is of niets, bijvoorbeeld witte klontjes ofzo? Of is dat onzin?

Heel erg bedankt voor het antwoorden alvast. en succes en sterkte met jullie tocht naar zwangerschap en een baby!

Veel liefs, Elba

13. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    het moet binnen een uurin het lab wezen en daar word gekeken hoe en wat

14. elba

elba Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    2,016
    0
    0
    lerares
    Kan het wel gewoon via de HA?

15. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    hier gebeurd controle van het sperma ook in het zh en uitslag via de gyn
    maar overal is het verschillend.

16. Danjo

Danjo VIP lid

Feb 25, 2007
    18,384
    22
    38
    Female
    kan wel via de ha
    maar ik meende dat die je een brief geeft voor de fer arts
    want je moet volgens mij het kwakje wel in het zh afleveren

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

Apr 24, 2007
    5,097
    0
    36
    @ mounia hihi leuk! maar ik denk dat het wel goed zal zijn als we er over schrijven. Zodat we en opluchten en het is een pracht van een kado voor later onze beebje :)

18. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @tirtilisko haha ja idd :D

@elba meestal ga je na (meer) dan een jaar naar de huisarts,soms verwijst ze je gelijk door,en soms geeft ze een brief mee voor het lab van het ziekenhuis.(dan komt de uitslag dus bij de ha).

zaadlozing gebeurt in een potje,en moet je binnen een halfuur naar het lab brengen,daar kijken ze op hoeveelheid,snelheid,beweegelijkheid en vorm van de kopjes.

19. burp2

burp2 Lid

Feb 18, 2008
    69
    0
    0
    2 jaar en 7 maanden :(

20. mounia

mounia Fanatiek lid

Aug 15, 2007
    4,194
    35
    48
    Female
    Nederland
    @burp2 zo dat is een tijd :( zit je in de mm?

Share This Page