Jq nog een paar dagen maar ga er weer vanuit dat het zich meld helaas Jesske spannend meid mn duimen draaien
Hoi meiden, Lekker geslapen allemaal? @Danjo, ja dat was goed nieuws gelukkig. Je moet er idd samen achter staan want je maakt samen het kindje. Ik ga nog een keer een goede gesprek met hem aan in de hoop dat hij van mening verandert. Ik begrijp wel dat dit allemaal nieuw voor hem is en dat hij tijd nodig heeft. @Hoppes, fijn om te lezen dat je genoten hebt van je vakantie. @Jesske, spannend meid. Duim heel hard voor je. @All, denk en duim voor jullie.
Ja weet je al wat er gedaan word als jullie in behandeling gaan want als het evt IUI word hoeft ie alleen elke maand zn kwakkie in te leveren of jij
Mijn vriend bleek uit onderzoeken een zesje te scoren met zaad. Voldoende om natuurlijk mee zwanger te raken, maar het verklaarde waarom het zo lang duurde na de MK. Onze gyn gaf ons twee keuzes: zelf proberen (was tenslotte al ooit zwanger geraakt) of IUI. Wij hebben daar terplekke meteen gezegd IUI en 2e ronde was het raak. Niet iedereen heeft dat geluk hoor, maar wat ik meer wil zeggen is dat ik je mannetje wel snap, maar als een behandeling jullie eerder jullie wondertje kan brengen, dan is dat toch heel mooi. Heeft ons heel wat teleurstellende maanden gescheeld. Het is nog steeds natuurlijk, maar met een klein beetje hulp van de medische wereld. Hoop dat jullie er samen uitkomen!
@Danjo, toen de zaad slecht was zouden we ICSI gaan doen en nu die matig is had ze het over IUI. Maar meer daarover krijg ik morgen te horen van de fert-arts. @Jannes, bedankt voor je reactie en geruststelling. Gefeliciteerd met je zwangerschap overigens. Ik weet morgen meer erover en ben dan benieuwd wat zijn besluit is.
@Roosje: hoop dat hij inziet dat het heel laagdrempelig is en voor hem minder stress met zich meebrengt dan op commanda rond je eisprong klussen. Voor jou is het wel wat intensiever, maar dat is nou eenmaal wat je er voor over moet hebben.
op zich is IUI nog wel te doen en idd dat is hier de reden nu ook dat we gaan bellen (ik wou nog niet omdat ik zoiets had komt wel goed,,want bij ons is alles gewoon goed) de sex word er zo niet beter op elke keer het verplichte
@lindsey nog balen meid,veel geluk en succes! @roosje succes! @jesske spannend!succes! nou ik kom net van het ziekenhuis en de plannen zijn een beetje gewijzigd want het word ICSI voor ons. me man moet binnenkort bloedprikken ik weet niet precies waarvoor maar het bloed word gestuurd naar het AMC,weet iemand hier toevallig meer over? ik heb nog een echo gehad en dat was gelukkig allemaal goed.
@Jannes, ik hoop het ook. @Danjo, bij IUI spuiten ze toch de zaad tijdens de vruchtbare dagen in je baarmoeder ofzo toch? @Mounia, thnx meid. Jij ook met ICSI! Geen idee waarom dat zo is, mijn man hoefde tot nu toe geen bloed te prikken ondanks dat ze ons verwees voor een ICSI.
@ Mounia meid super goed dat de echo van jou goed was. Het word dus icsi (veel succes meid je weet het he het is je echt gegund @ jesske nee meid ik doe niet aan temperaturen. Ik heb geen eisprong nu heb ik deze week een afspraak om te kijken of ik nu met 50mg wel een eisprong heb zal wel niet maar ja Meid veel succes ik hoop dat het snel raak zal zijn. @ Roosje lieverd wat jammer dat je man het op een ''spontane'' manier wilt maar ik snap hem wel het is een moeilijke keus. Ik hoop dat je deze ronde zwanger raakt dan hoef je er niet langer mee te zitten dikke knuf en veel succes met je uitslagen heb je ze al? @ all meiden ik ben aan het wachten vandaag 2de dag zonder clomid ik zou voor woensdag of donderdag voor een fm naar het zh gaan afwachten dus.
Idd Jannes zo denken wij nu ook dan maar 1 x in de maand een kwakkie brengen toch Tirtilisko meid suc6 met de wacht dagen meid
@Danjo, ja het valt wel mee eigenlijk ondanks dat we het liever niet hebben maar goed. @Jannes, gelukkig ben je van dat ellendige gevoel af. @Tirtilitisko, we zien morgen wel wat het wordt. Ik was op de uitslag van de zwemmers aan het wachten en die hebben we vrijdag gekregen, ze zijn nu matig. Jij ook suc6 met het wachten, kus.