35 jaar of ouder en zwangerschapswens of zelfs zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 28 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    In dit topic kun je met andere vrouwen kletsen die 35 jaar of ouder zijn en een zwangerschapswens hebben. (dit is ter vervanging van het oude topic).
     
  2. Ritje

    Ritje Fanatiek lid

    10 aug 2007
    1.029
    0
    0
    bediende
    belgie
    hey snel snel snel,
    ga ik dit posten
    ben sinds deze morgen in de spoed met men ventje,
    die heeft een zware aanval allergie gehad,
    op 5 min stond hij opgeblazen en in ademnood,
    tong dik lippen , ogen en overal rood zen lichaam vertoonde echt zware allergie,
    dus ben ik er hier snel om kleren te halen en toch even dit te melden,
    gelukkig was het geen half uurtje later in de file want dat was echt heel erg geweest , de dokter zei dat,
    dus gelukkig ,
    de medicatie helpen nog steeds gezwollen tong lippen dorge keel,
    maar alles betert,
    en het rood en de rest is al een beejte weg, hij slaapt nu, werd gek van de innerlijke jeuk!
    Heb me vermand maar denk wel straks men klopje te krijgen...
    snel pyama nemen ne propere kleren en terug naar het ziekenhuis,
    hondjes gewisseld......

    was er echt niet goed van!
    leek me zo een mooie dag te worden...


    Liefs Ritje
     
  3. zico

    zico VIP lid

    28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    he meiden,

    Heb nog niet terug gebeld, kijk morgen nog even aan, moet dan normaal gaan werken.
    Als het niet lukt dan ga ik rechtstreeks er naar toe.
     
  4. 4xmamma

    4xmamma Bekend lid

    24 feb 2008
    567
    0
    0
    Administraief
    Heesch
    Ik heb net weer een test verprutseld, nega(had ook niet anders verwacht), maar word er echt gek van al die duizeligheid, misselijkheid en moeheid. Ik heb net ook ijzerpilletje gepakt, mss dat dat helpt een betje, anders weet ik ook niet. En morgen lekker naar de stad met onze meid en onze jongen om een cadeautje voor onze pappa-man te kopen, jongeste kan niet mee, moet naar school. Ik moet haar straks gaan halen van school. Ze komen terug van schoolkamp. Krijg heleboel verhalen te horen. Leuk.
     
  5. Diana

    Diana Bekend lid

    27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    oei nieuw begin van een oud topic...

    ff snel een berichtje tikken

    @Zico, oei zou je morgen wel gaan werken ook al is het wat beter? zijn toch best heftige klachten wat ik zo terug lees en tijd voor meer rust. Mama en beeb gaan voor alles toch ;)

    @Inez succes met kiezen van de namen, maakt me wel een beetje nieuwsgierig :)

    @ritje ook heftig zo'n allergie-aanval sterkte er mee en ook rustig aan in dit benauwde en vervelende weer :rolleyes:

    Hier verder goed nieuws denk ik, word in ieder geval geklust in deze ronde, dus word weer wat spannender :D
    En over 3 weken lig ik lekker 14 dagen op het strand ergens in Fuerteventura, ff snel een reisje geboekt ;)
    dus voor the time being loopt het redelijk lekker

    groetjes
     
  6. Anja38

    Anja38 Actief lid

    11 feb 2008
    262
    0
    0
    Groningen
    .... ;)....

    Wil ook ff als een van de eersten in de nieuwe 35+ staan
     
  7. justfortoday

    justfortoday Fanatiek lid

    23 okt 2007
    2.312
    0
    0
    Nou, ik ga mijn banner weghalen. Einde verhaal hier. Ik miste wat symptomen, heb van 't weekend maar 1x 24 uur pijn in mijn borsten gehad, en had toch steeds een unheimisch gevoel. Kon niet goed zeggen wat. Zwangerschapstest was vandaag megableek, bijna negatief, dus heb naar het ziekenhuis gebeld dat ik het niet vertrouwde. Kon niet terecht voor een echo alleen voor een belafspraak a.s. dinsdag. Nam er even genoegen mee, maar na wat verloskundigen gebeld te hebben, en nergens terecht kunnende voor een echo, heb ik weer het ziekenhuis gebeld, en heb jankend gezegd dat ik dan een afpraak op het spoedspreekuur wilde, waar ik uiteindelijk om 15.45 uur terecht kon. Zoals de gewoonte was ik 50 minuten na mijn afspraaktijd aan de beurt, een van de gynaecologen sprong in omdat de co-assisstent die dienst had te veel uitliep. Ik had een schat van een meid, ze gaf me groot gelijk dat ik was gekomen. Bij de inwendige echo kon ze eerst mijn baarmoeder niet vinden, maar met behulp van de andere die dienst had vonden ze em dan toch. De baarmoeder was leeg. Geen vruchtzakje, geen beebje, niets. Wel zat er achterin de baarmoeder wat vocht van 1,5 x 1,5cm. Om zeker te zijn dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is geweest prikken ze vrijdag nog een keer bloed om het HCG te bepalen en met vandaag te vergelijken. Morgen bellen voor een afspraak voor vrijdag. Als het goed is word ik vandaag nog gebeld met de HCGwaarde, vind ik wel fijn om te weten.

    Ik ben nog te nuchter, dat heeft Kaat11 aan de foon wel gemerkt. Sorry Kaat ;) de emoties komen bij mij nog wel los. Er speelt wel mee dat ik niet in en in blij met de zwangerschap kon zijn, waarschijnlijk dekte ik mezelf in voor weer een teleurstelling, net als in december. Ik miste ook bepaalde symptomen die ik de vorige keer wel had, bijvoorbeeld het straalkacheltje in mijn buik. Niet dat ik dat bij iedere zwangerschap zou moeten hebben, maar juist dat is het wat me de vorige keer echt even heel zwangervoelend maakte.

    Ik denk zelf dat het met 4wk6dg al is misgegaan, die dag had ik in de supermarkt in 10 minuten tijd megakrampen waarvan ik bijna flauwviel, en die me heel erg aan weeen deden denken. Later gaf ik mijn darmen de schuld, maar constipatiepijn voelt toch net weer iets anders.

    De vorige keer heb ik in gedachten afscheid genomen met de echo bij het pretechobureau, 2 dagen nadat bleek dat de vruchtzak goed was voor 8 weken maar het vruchtje kleiner dan 5 weken maar nog wel met een kloppend hartje. Het op die manier afscheid nemen kan nu niet, maar dit keer is de mk 3,5 wk vroeger.
     
  8. Benthe

    Benthe Actief lid

    19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Ohhhh Molly, wat ontzettend K*T.... Sorry hoor, een ander woord heb ik er niet voor! De emoties komen vast nog wel los, ik zou het waarschijnlijk direct op een janken zetten maar iedereen reageert anders.... (Gelukkig maar, anders zouden we allemaal hetzelfde zijn). Het verdriet zal er niet minder om zijn....

    Lieve Molly & man, heel erg veel sterkte!


    Liefs, Benthe
     
  9. Diana

    Diana Bekend lid

    27 jun 2006
    613
    0
    0
    Valkenburg
    Molly neee, wat triest :cry: :cry: , wat een leeg gevoel is dat...., zo herkenbaar dat akelige voorgevoel en de ingehouden vreugde om het niet van de daken te schreeuwen van blijdschap

    veel sterkte met weer een verlies, tis gewoon te erg voor woorden

    knuffel
     
  10. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Oh Molly, wat vind ik dit triest voor je! :cry:
    Heel veel sterkte en een ontzettende dikke knuf!

    Ellen en Inez, het lijkt snel te kunnen gaan met de volgende oogoperatie van Chris. Hij heeft a.s. maandag al een intake bij die oogkliniek in Hilversum en ze zeiden dat ze snel operatiedata hebben.
     
  11. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Ooh Molly, wat erg dat je het nu weer mee moet maken. En ook hier zijn dat akelige voorgevoel en ingehouden vreugde zo herkenbaar. Heel veel sterkte meid. Ook voor je mannetje.
     
  12. Dombo

    Dombo VIP lid

    12 feb 2007
    8.219
    0
    0
    Veluwe
    Natas, dat zijn al positievere berichten. Hopelijk kan hij daar snel terecht, dan heeft hij het ook maar achter de rug.

    Zico, ik zou inderdaad in jouw geval morgen en zelfs de komende tijd helemaal niet gaan werken. Lijkt me toch een beetje te veel risico voor de kleine.

    Ritje, sterkte met je mannetje. Hopelijk voelt hij zich snel weer beter.

    Diana, nog uiterlijk 2 1/2 maand en dan mag iedereen weten hoe de kleine zal gaan heten.
     
  13. sandra1967

    sandra1967 Actief lid

    16 feb 2008
    106
    0
    0
    @Oh Molly wat vind ik dat erg voor je ik weet hoe je je voelt vreselijk is het ik had voor mijn miskraam ook weinig zwangerschapskwaaltjes ook geen pijn in mijn borsten en heb er ook nooit echt van kunnen genieten en het is dan ook misgegaan met 7 weken en het heeft bij mij ook een dag of 2 geduurd voordat ik het besefte en toen heb ik echt de hele avond gehuild ik kon niet meer stoppen dus het gebeurd nog wel bij jou het is nu nog ongeloof denk ik heel veel sterkte en veel liefs.


    @Ritje wat eng zeg dat helemaal opzwellen en die benauwdheid waar heeft hij die allergie reactie door gekregen? Hoop dat alles weer goed komt ook veel sterkte en veel liefs.

    sandra
     
  14. lola2

    lola2 Bekend lid

    31 mrt 2008
    710
    1
    0
    Brabant
    Molly, ik wens je heel veel sterkte!
     
  15. Benthe

    Benthe Actief lid

    19 jan 2008
    343
    0
    0
    Office Manager
    Oss
    Het is zo wrang om na het slechte nieuws van Molly dan weer met redelijk goed nieuws van mij te komen... :(

    Zoals vanmorgen gezegd had ik vandaag een afspraak bij De Geertgen. Deze maand ben ik voor het eerst "aan de Clomid" gegaan. De kleinste dosering, 50 mg. Ik kneep 'm als een oude dief om te horen hoe het gegaan is...

    Maar eigenlijk ging het super! Toen ik het beeld op de echo zag verschijnen sloeg de schrik me om het hart.... Ik dacht een heleboel cystes te zien! Maar toen vroeg de gyn of ik van plan was om een 5-ling te krijgen... Natuurlijk kreeg ik ogen als schoteltjes, er zijn maar liefst 5 eitjes tot ontwikkeling gekomen. Drie kleintjes, 1 van bijna 18 mm en 1 van 25 mm. De laatste twee zullen waarschijnlijk wel springen.

    Morgen overdag moet ik Pregnyl spuiten en 's avonds en de dag daarop moeten we flink gaan klussen!

    Ik ben helemaal in een jubelstemming omdat mijn lijf braaf heeft gereageerd zoals het moest doen! Ik vind het moeilijk om heel blij te doen omdat ik me kan voorstellen hoe rot Molly zich voelt... Ik leef ontzettend met je mee, meis!

    By the way, het zat op de linkereierstok net als de vorige keer... De rechter is nog steeds zoek...


    Gr. Benthe :(
     
  16. beele

    beele Actief lid

    27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Molly ik vind het heel triest voor je, sterkte meid.
     
  17. beele

    beele Actief lid

    27 mrt 2008
    116
    0
    0
    Wat liggen vreugde en verdriet toch dicht bij elkaar!
    Geweldig Benthe.
     
  18. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Vreugde en verdriet liggen dicht bij elkaar Benthe ;)

    Maar gelukkig dat er ook goede berichten zijn, helemaal super van je eitjes en je brave lijf! Die rechtereierstok zoeken we wel een andere keer, de linker doet nu goed werk ;)
    Veel klusplezier 8)
     
  19. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Hahaha Beele, we dachten hetzelfde :)
     
  20. Ellenk

    Ellenk VIP lid

    Molly mies wat k*t, heel veel sterkte. Verschrikkelijk nieuws. Dat van dat unheimlische gefuhl dat ken ik wel.. Ik had het zelfs met 15 wk bij sommige verenigingen niet verteld dat ik zwanger was.... Net alsof ik al wist dat het niet goed zou gaan......
    Maar ookal neem je 1000 slagen om de arm het blijft in en in triest en verdrietig.... :(
     

Deel Deze Pagina