Hallo, Ik ben een beetje aan het rondkijken voor de baby-uitzet. Natuurlijk erg leuk! Nu vraag ik me af: welke hydrofielluiers vinden jullie fijn en hoeveel hebben jullie ervan gekocht? Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik had de hydrofiele luiers van de Hema, erg fijn. Dochter is nu 2 en ik gebruik ze nog steeds. Ik had er 22. Ik gebruikte ze in bed, in de box, in de wagen, als spuugdoek over mijn schouder met boertje doen, om af te drogen. Iedeaal die dingen.
Ik heb ze van de Hema en heb er 18 gekocht. 't Rare is alleen dat ik 2 soorten heb. Sommige zijn iets dikker dan de andere terwijl ze dezelfde verpakking hadden. Vriendin van mij had dat ook al.
hier ook hema. De witte voor alles, de gekleurde had ik op t aankleedkussen, wagen, bedje en box. Gebruik ze nog steeds. had er ook een stuk of 20 geloof ik
De goedkoopste van de Hema. Volgens mij hebben we er 40 of 50... Weet even niet meer zeker. (tweeling hè) En toch komt het regelmatig voor dat ze allemaal in de was zitten. Wordt nu wel minder nu ze groter worden, maar toen ze pas net thuis waren vlogen ze er echt doorheen. (2 refluxbaby's)
Die van de Hema! Erg fijn, blijven mooi ook. Ik heb er een stuk of 25 en zeker in het begin had ik die ook echt wel nodig (in wiegje onder hoofdje, in kinderwagen, om af te drogen, op aankleedkussen, als spuugdoek...). Nu Juul iets groter wordt, gebruik ik ze in mindere hoeveelheden, maar zeker nog heel vaak!
Ik heb er een hoop van Hema maar heb ook 6 stuks een keer bij Trekpleister gekocht en die vind ik toch fijner. Ze zijn iets groter en hebben (vind ik) wat betere randen tov die van de Hema.
Ik heb die van de hema, die zijn prima. Ik heb er geloof ik 24, maar zou er best nog wat bij kunnen gebruiken, kan er haast niet tegenop wassen.
Heb van de Hema 2 soorten, geen idee hoe dat kan. Maar er zitten hele harde, dunne bij. Die zijn niet fijn! Heb ook hydrofielluiers van Bambino, die zijn zacht, groot en kreuken niet zo erg. Heb alleen geen idee meer waar ik die gehaald heb.
Ik heb ze van het merk Teddy. Deze zijn lekker dik en zacht, maar best wel duur. Ok een aantal pakken van Babyplanet eigenmerk en deze zijn ook goed te doen. Die van Teddy zal ik voornamelijk gaan gebruiken voor het afdrogen na het badje en de andere voor alle alle 1000 en 1 dingen waar je ze voor kunt gebruiken. Hydrofielle luiers kun je nooit genoeg hebben....
heb ze van de hema en van ikea. Die van de hema zijn inderdaad soms erg verschillend. Die van de IKEA ( een witte, blauwgestreepte en een met beestjes) zijn net iets groter en zachter. Heb ze bij de tweede gekocht voor de leuk . Had er zeker meer gekocht als ik er niet al ruim 20 had liggen. En hydrofiels heb je nooit te weinig. Gebruik ze voor onze peuter van drie ook nog. Om de flessen op te laten drogen, voor de kolf, in de kinderwagen, in de luiertas enz. enz..
Oh Ik had hema maar die heb ik terug gebracht omdat vriendinnen er ontevreden over waren... Ik heb ze op hun aanraden bij de Etos gekocht (even duur) Maar ik weet dus nog niet hoe deze bevallen....
Teddy vind ik echt het beste, ik hoef niet eens op het labeltje te kijken als ze de droger uitkomen of ze van de Hema, Ikea of Teddy zijn, want die van Teddy zien er gewoon na tig keer wassen nog steeds het beste uit. Die van Ikea vind ik erg tegenvallen, bij eentje is de zijkant al heel snel gaan rafelen. Maar ach, het printje is wel weer leuk. Hema hangt er een beetje tussenin.
Ik heb ze van de Prenatal en Ikea. Van de Ikea zijn het fijnst, lekker zacht en dik. Die van de Prenatal zijn idd rimpelig.
Ik had ze van de prenatal en de V&D. Niet kopen die van de prenatal!! Wat een flut luiers zijn dat zeg. Na 1 keer wassen begonnen de randjes al te rafelen. V&D is prima!