Hoi Dames, Vanavond willen mijn man en ik een keer gaan stappen. Damien gaat dan een nachtje bij opa en oma slapen. Oma gaat vanaf volgende week ook oppassen in ons huis als ik weer moet gaan werken. Damien is nu 3,5 maand. Vinden jullie dit te vroeg om een baby bij oma en opa te laten slapen? Met de hoeveel maanden ging jullie beeb voor het eerst uitslapen? Groetjes Karin
Fynn heeft met 3 weken al bij oma en opa geslapen. Ik had nml een borstontsteking met hoge koorts en kon in m'n eentje echt niet voor em zorgen (ben alleenstaand). En het ging prima! Als het nodig is breng ik em met een gerust hart weer naar oma en opa
Ik denk niet dat er een te vroeg of te laat is voor zoiets. Als jullie jezelf er fijn bij voelen is het goed hoor! De 1 is er eerder klaar voor dan de ander. Ikzelf behoor tot de laatste groep
als jij je er zelf goed bij voelt is het zeker niet te vroeg! Kyan is met 2,5 mnd de eerste keer gaan uit logeren. Wij hadden een etentje waar wij niet onder uit kwamen, en ik moet zeggen hij heeft als een prinsje geslapen en dat tot half 9 s'morgens! dus waar heb ik mij druk om gemaakt... Succes
Hoi Hoi,, Ja voel me enerzijds schuldig om het weg te brengen en anderzijds ben ik nogal iemand die alles perfect wil doen (bijv eten precies op tijd, bedje opgemaken zoals het hoort, alles goed in de gaten houden enz enz). Oma doet het wel zoals ik het wil maar is iets gemakkelijker in die dingen. Het ligt helemaal niet aan oma zou dat bij iedereen zo hebben maar ben zo bang dat hem iets overkomt. Het is de eerste keer dus is zo eng. Ja volgende week moet ik gaan werken en dan zal oma ook een dag voor hem gaan zorgen dus het moet toch een keer denk ik. Is dit herkenbaar voor iemand? Groetjes Karin
ja dat is zeker herkenbaar en heel normaal! toen Kyan de eerste keer ging uitslapen wilde ik ieder uur bellen... zullen ze wel dit en dat zal hij goed slapen in het bedje,letten ze wel goed genoeg op enz enz. s'morgens wist ik niet hoe snel ik Kyan moest gaan halen! nou wij troffen Kyan heel tevreden aan en ook nog goed uitgeslapen, hij genoot zichtbaar van alle aandacht die hij kreeg! mede daardoor ging de 2de keer uitslapen iets makkelijker voor ons! en inderdaad moet eens de eerste keer zijn, hoe moeilijk die stap ook is. heel veel succes!
als jij dat prima vind, dan is dat toch prima! Ik zou het zeker proberen. Hoe vlotter hoe beter het misschien ook voor jezelf is. Ik heb astrid pas weggedaan toen ze ruim1 was, en ik had er duidelijk meer moeite mee dan zij! De volgende gaat ook echt veel sneller uit logeren hoor!
Ik ben ook alleenstaand en toen Lynn 3 weken was, was ik totaal op. Ze heeft toen een acht bij mijn zus geslapen. En ik van 19.00u tot 9.00u. Dus had het echt nodig. Nu gaat ze regelmatig bij oma en opa slapen of bij mijn zus. Zodat ik even een nachtje kan doortrekken. Wel fijn hoor. En leg je er maar bij neer dat ze het niet precies doen zoals jij wilt. Ik heb dit ook. Maar uiteindelijk gaat alles wel goed. Succes
ik moet er nu nog niet aan denken om haar uit logeren te doen, maar zal ik vanzelf wel naar toe groeien...