Pretecho in zicht!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 6 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Hallo!

    Hiephoi, heb vanmiddag een afspraak gemaakt voor een pretecho!
    Op 4 maart (in het weekend, kan liefje ook mee) is het zover. Dan zit ik in mijn 20e week en kunnen we weer ons kleintje zien. Enne, ik ben toch wel erg benieuwd of het een jongen of een meisje wordt. Veel familie en vrienden denken een meisje, maar waarom ze dat denken :confused:
    Ik kan niet wachten tot volgende maand... weer iets om naar uit te kijken; en ik heb deze vrijdag ook weer een controle bij de VK, wat vliegt een maand dan voorbij!

    Liefs,
    Lise
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Hai, ik heb dat ook. Ik wilde eigenlijk vanavond bellen.Zei mn buurvrouw dat het leuker was in de 24ste week. Maar ik kan gewoon niet wachten en wil weten wat het wordt. Ik krijg in de twintigste week geen echo vergoed bij de vk. Maar ja dan mar voor betalen, ik kan gewoon niet wachten.
    Liefs Jenny
     
  3. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik moet ook betalen; ik lees nu soms dat pas in juni de verzekering uitbetaald. Dus blijkbaar kunnen we het nu ook niet indienen (?). Maarre, dan maar betalen, een echo is toch heel speciaal, zeker eentje waarop je, als je tenminste wil, het geslacht zou kunnen zien :)
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja inderdaad. Ik kan niet wachten totdat we weten wat het wordt. Hopelijk laat ons kleintje het zien!
     
  5. Marijke1985

    Marijke1985 Fanatiek lid

    11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Ja maar iedereen moet toch betalen voor een pretecho...? Ik mag 11 maart dan weet ik hopelijk wat het is...
     
  6. Nonny

    Nonny Actief lid

    3 feb 2006
    156
    0
    0
    Wat spannend zeg.
    Leuk..
    Als ik weer zwanger ben wil ik dit keer misschien ook een pretecho laten doen.
    Ben benieuwd hoor..
     
  7. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Inderdaad, iedereen moet betalen voor een pretecho. Maar omdat mijn VK nog niet overeenstemming heeft met de verzekeraars, kunnen ze nu nog geen 20 weken echo aanbieden (die wel in het basispakket zit en dus gratis is). Vandaar dat ik mede daarom ook kies voor een pretecho; heb ik in ieder geval een blik op het kleintje; wachten tot 40 weken duurt me ff te lang ;)
    Liefs,
    Lise
     
  8. Niet meer actief

    heey iedereen,
    ik heb ook een pret echo laten doen toen was ik 23 weken...
    echt het was echt super ik weet ook wa het word(daarom heb ik een echo laten maken) het word een meisje ik dacht zelf een jongen, maar alles is welkom!!!
    maar denk met 20 weken da je het wel goed ken zien hoor het is zoooo goed zichtbaar.

    xxx
     

Deel Deze Pagina