Heel de dag wacht ik al in spanning op mijn pakket van next direct. Vanmorgen om 8:30 stond dat die onderweg was om bezorgd te worden. Om 18:30 gebeld, vrouw zette mij in de wacht en daarna werd de verbinding verbroken. Krijg ze sindsdien ook niet te pakken. Net weer gekeken op de site staat erop dat die om 19:30 weer onderweg is? Tot hoelaat rijden die mensen dan, iemand die dit weet?
PostNL stond hier 2 minuten terug bij de buren met een pakje dus het zou nog kunnen... Irrittant he dat wachten...
Heel irritant. Wil zo graag de babykleertjes aan mijn vriend laten zien. Ikea bezorgd ook tot 23:00 maar dan bellen ze aan en ben ik klaar wakker.
Hier heeft de bestelling bij mij ook 2 dagen op 'is onderweg ter bezorging' gestaan.. Hoeft niet per se te betekenen dat je hem dezelfde dag al krijgt dus (helaas)!
Dat is balen babystew. Want bij de bestelling stond hoeveel dagen en dat is vandaag. Dan ga ik maar niet meer wanhopig bij het raam zitten. Neem aan dat ze het eventueel ook bij de buren afleveren?
Hier 3 juni een bestelling gedaan, en nog steeds niks binnen. 7 juni stond het als onderweg, en gisteren vanaf 6:25 nogmaals. Hele dag thuis gebleven, maar geen pakketje! Ik hoop vandaag dan, want zo zitten afwachten is ook niks!
Ik heb er al een aantal keer besteld maar nog nooit is het binnen de opgegeven levertijd bezorgd. Meestal duurde het 1 week en ook een keer 2 weken. Bij de buren afleveren doen ze niet, ik kreeg een papiertje waarmee ik via internet een nieuwe afspraak kon maken, daar was de bezorgtijd tot 18.00.