Ik vond net in mijn mail dit lijstje, en ik wilde hem graag delen/aanvullen. De Kv2v5 lijkt mij gevoeliger dan 25 eigenlijk en de action mis ik nog. Misschien dat jullie mijn lijst compleet kunnen maken? KV2V5 - 25 mIU/ml Matcare ultra - 10 mIU/ml Matcare dipstick, cassette en midstream - 25 mIU/ml Testjezelf.nu - 20 mIU/ml CB plus - 25 mIU/ml CB digitaal zonder indicatie - 50 mIU/ml CB digitaal 1-2 weken - 25 mIU/ml tot 200 mIU/ml CB digitaal 2-3 weken - 201 mIU/ml tot 2000 mIU/ml CB digitaal 3+ - 2001 mIU/ml en hoger Predictor early - 12.5 mIU/ml (erg onbetrouwbaar) Zwanger&kids cassette, midstream en dipstick - 10 mIU/ml
Graag gedaan je zou denken dat de beschrijving klopt maar ze zijn dus gevoeliger dan wat er in t boekje staat
De cb plus was bij mij net zo gevoelig (zelfs gevoeliger) dan de kv 2v5. Maar ik denk dat dit wel per persoon kan wisselen.
De predictor Early is inderdaad zonde van je geld. Wat een flut ding! Ik ben nog steeds voorstander van de kruidvat 2v5. Deze waren bij mij al positief en een paar dagen later was de predictor early nog steeds negatief. 11 dagen na mijn eerste positieve test had ik de CB digital met wekenindicator in handen met Zwanger 3+.