Ovulatietest bij wel en niet tussentijds plassen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Destiny22, 24 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Hallo,

Zoals de titel al een beetje zegt merk ik verschil met wel en niet plassen in de 2 uur van te voren.

Ik heb net een test gedaan zonder te plassen en was bijna Omo wit, bijna een uur later weer een test gedaan en deze was donkerder. Niet gedronken of iets dergelijks. Is het nou zaak dat je echt niet plast in die 2 uur dat je ook niet mag drinken of mag je gewoon plassen? Iemand ervaringen? Ook ik merk ik echt verschil als ik de ene keer wel tussentijds heb geplast en de volgende dag bijvoorbeeld niet... Ik hoor graag jullie ervaringen of meningen.

2. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Ik zit namelijk te denken dat als je wel nog geplast heb in die 2 uur van te voren je urine nog geconcentreerder is op t moment dat je test.. Dat t hierdoor komt dat de testen donkerder worden.

3. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Niemand die me kan helpen? Ik ben gewoon echt de draad kwijt.. Ik gebruik ze van zwanger en kids de dipsticks.. Ik denk dat ik maar ga beginne met 3 uur van te voren niet drinken en 2 uur van te voren niet meer plassen of is dit ook niet goed? In de bijsluiter staat niks over niet plassen alleen 2 uur van ge voren niet drinken

4. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Dit zijn tot nu toe mn testen.. Kan iemand meekijken?

Bijgevoegde bestanden:

5. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
  6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik zie hier nog geen pos test tussen. Beste is twee uur niet drinken en plassen. En elke dag op dezelfde tijd .
    Hoeveelste dag zit je nu?

7. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Ik zit nu op dag 17, maar eerste ronde na de pil, ik had zelf t idee dat de piek afgelopen weekend er was, heb inmiddels begrepen dat bij veel vrouwen de teststreep niet donkerder word dan controlestreep, aangezien ze wel weer lichter worden op de 2e test van vandaag na maar dat was met 1 uur van te voren niet plassen.. Ik blijf nog wel door testen.

8. XmoonlightX

Als dit je 1e ronde is na de pil zal ik zeker even doortesten.. Ip moet hij echt wel knallen of tenminste even donker
    Het kan best wel even duren voordat je een 1e eisprong hebt

9. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Okee, ja ik blijf zeker nog doortesten, maar 2 uur niet drinken en niet plassen is dus echt goed niet te kort ofzo? Bedankt voor t antwoorden!! :) :)

10. XmoonlightX

Nee hoor is prima :D

11. Destiny22

Destiny22 Lid

5 mei 2013
    28
    0
    1
    Okee top dan ga ik vrolijk verder haha :D heel erg bedankt nogmaals!

12. XmoonlightX

Geen dank en succes!!

Deel Deze Pagina