Lijst NOD januari 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jollie78, 29 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwn

Gwn Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.206
    0
    0
    Noord-Holland
    LIJST NOD Januari 2010

Bekijk bijlage 48768

1: Kubus, Jessie80, Ngnijenhuis, Sammy79, Seertje
    2:
    3: Tassie221, Kloontje78, Seth, Tatlim, Lonnie26
    4: Jessie84, Yaraah, Brunette85
    5: Pucky, Naliey, Travelgirl, Lienemien, Cici86, Jazzy
    6: Wuppie01, Koeky, Nony
    7: Plurkie, Berretje27, Pooh82
    8: Boesje, MissNanda, Hanuna79, Juulzon, JuJu, Jantje09, Danjay, Anoul26
    9: Zijvandehoek, Michelle77, L78, DaphneenEstelle, Miranda, Flappie00, jetvg
    10: Goofychick, Spijkertje79, Dominique71, Marjah, mamainwording, Natjuh026, Tupp
    11: Wgev, Samba, Femsiejj, Jizzy
    12: Liane, 2g4e
    13: Heitjekarweitje, Cimy, Zina, Trishka
    14: Cyntje78, Timon, InCognito, Sjudith, Amle, Sammie88, Ollebolle, Lies29, Yasmin84
    15: Lilalien, Marlayne85, Mamapeggy, MammiePatricia, cocochanel, nouvy,Sabrinasieraden, Thelady
    16:Manon77, spekkie26, Debby82, Nbroen, Kwebbel01, Mir27
    17: Babyproject, Nana33, Chebu
    18: Jeem22, Annekulpe
    19: Mgwc, Miracle1984, Ninoshka, Liesje76, Emmely, sabrina1980
    20: Minkie86, Sapie, Mamaantje, Daan04, Doritoo
    21: Luckybird, Dani86, Maels
    22: Charmedknorrie, Mama1979, Gwn, Lientjelove
    23: ooitmamavan3
    24: Eliz, Moosje25, Benniebenito, Senna04, Zeehondje, Subke, Kim1979
    25: Brenda1987, Lautjep, BB10, Laraxx, carien23
    26: SweetMiekie, Peetjuh23, Truusje81, Priscillaq, Firlonnien, Roshi
    27: Zomaar1986, Done, Moon0810
    28: Jollie78,Mamamanuela,Shyen, Novaa, zus01, fafa, Leiff
    29: Bia74, Vriesje, macmazsy
    30: Koeky
    31: Kubus, Sammy79, Sloppyslayer, Eltime, Pucky, Rapoenzel, Ladylola, dwars28,mirrepir1981

Datumloos: Mystiklady, Priscil1986, Blackeyedgirl, Miepens, Marijke87, GvdO, roy2, RIMAR

151 inwoners voor het nieuwe jaar

26 Zwanger, 90 Ongesteld, 6 Negatieve test, 0 Twijfeltest, 19 Niets doorgegeven, 2 Cyclus van slag , 6 Vlindertjes, 9 MMM

TESTMARATHON
    x

Om de lijst te veranderen:
    * Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg.
    * Vul je informatie in.
    * Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url":
    http://thumbs.dreamstime.com/thumb_205/1194662796RlqE1k.jpg
    Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst.
    * Vergeet het aantal inzittenden niet te veranderen.
    * En meld tenslotte wat je gewijzigd hebt.

Tassie op geel gezet :'(

2. priscillaq

priscillaq Niet meer actief

jeetje aardig wat vlinders:(
    sterkte meiden

zwanger gefeliciteerd

ongi succes in jullie volgende ronde

groetjes priscillaq:D

3. Jollie78

Jollie78 Actief lid

26 jun 2008
    488
    0
    0
    Limburg
    Tassie, veel sterkte meid, vreselijk lijkt me dat om er zo achter te komen.

4. Amle

Amle Niet meer actief

Sterkte 'vlinder'meiden!!

5. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Door de adrenaline van de pijn dacht ik (in eerste instantie) dat het allemaal wel mee viel... maar wat valt dit zwaar, zeg...

pfff

6. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Hoe is het met de andere vlinder meiden?

7. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Met mij wat matig. Ik wacht nu al meer dan een week op de mk. Volgens mij gaat er helemaal geen mk komen en moet ik over ik-weet-niet-hoe-lang toch een curretage ondergaan. Het is zo'n tijdsverpilling! En ondertussen voel ik mij nog steeds elke avond ziek - van de zwangerschapshormonen. Ik had nl. avondziekte ipv ochtendziekte, vreemd genoeg.

Ik vind het allemaal zo nutteloos en ik word er een beetje moedeloos van.

MAAR, toch vind ik het leuk om te zien hoe veel meiden er zwanger zijn. Dat meen ik echt. Ik heb er vertrouwen in dat ik mij in de toekomst ook wel weer kom melden, hoor, maar dan weer in een andere maand.

8. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ach meissie... heb je ook nog helemaal geen tekenen van dreigende ongikrampen oid? Hoe wist je dat jee mk had? moest je voor echo en klopte het hartje niet meer? of istie te klein, maar doet het nog wel? Ach, wachten duurt zo lang. Heel veel liefs, sterkte en dikke knuffel.

@hier, lichamelijk gat het redelijk, ondanks dat ik nog steeds niets eet (nog steeds de buikgrieprandverschijnselen). Emotioneel is het nog steeds iets minder...

Marjah

9. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Het hartje is helemaal nooit begonnen. Sterker nog, er was geen vruchtje te bekennen. Het leek wel of ik 5 weken zwanger was, maar dat kon ik onmogelijk zijn. Een MA of een blighted ovum is dat dan. Ik ben allang blij dat ik het zo snel wist en dat ik geen kindje verlies. Het was nog niet eens een kindje - alleen een klein bevruchtinkje.

Het is vooral erg zonde van de tijd en de misselijkheid waar ik nog steeds last van heb. Voor de rest af een toe een heel klein krampje, maar dat had ik ook toen ik de vorige keer zwanger was. Ik ben in limbo ... en wacht ...

Heb jij ook een mk gehad?? Of alleen buikgriep? Of allebei?

10. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    @Marjah, sorry, nu zie ik het. Jij ook een mk, dus. K*t. Het is gewoon k*t. Heel veel sterkte gewenst.

11. marjah

marjah Fanatiek lid

12 sep 2009
    4.275
    1
    0
    bejaardestokkiesland
    Ja, jij ook veel sterkte...
    Na een wanhoopspoging IVF ben ik toch zwanger geraakt... vorige week donderdag een kleine bloeding, dus zij in paniek naar het h. hartje klopte nog, maar het vruchtje was te klein (6 weken, terwijl ik 6 weken 5 dagen zwanger was). We hadden toen al een voorgevoel, maar dat wil je nog niet geloven. Vrijdag zette de kramp en bleoding door. Dit heeft tot dinsdag geduurd. Toen heb ik al mijn woede in de strijd gegooid, want 5 dagen met weeen is echt niet meer vol te houden. Ik heb toen gelukkig het vruchtje er zelf uit kunnen persen.
    Het mocht niet zo zijn, en dat is heel verdrietig. we zijn ok boos en teleurgestel, maar ook weer zo dankbaar dat het een keer heeft mogen zijn. Op zich geeft dat hoop voor de volgende IVFs, maar de tijd begint te dringen. Hoe lang heb ik nog totdat mijn eitjes op zijn? We weten het niet. Het kan nu zijn, maar ook pas over 2 jaar (al is het eerste waarschijnlijker...). Vorig jaar februari is de laatste keer geweest dat ik een eisprong heb gehad (denk ik/hoop ik). Dus....

zucht. Ik voel me k*t...

Ik hoop dat het vruchtje snel komt, dan ben je er tenminste vanaf...

Liefs, Marjah

12. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ik wil alle vlindermama's veel sterkte toewensen

en alle zwangere mama's een goede zwangerschap toegewenst!

Deel Deze Pagina