Goh...mag ik dan op datum onbekend...weet dat november ff niets word maar mag wel als ik ongesteld word in november beginnen weer met 150 mg...enkel dan afwachten wanneer eisprong is en of die er wel is! Groetejs, Mriranda
beg en als je nu deze ronde zwanger wordt dan?? of kan dat niet en het worden aug beebjes hoor ik zou met nod op 1 dec 11 aug uitgerekend zijn
welterusten meiden! augustus jarig...vriendin van mij vond er ook niets aan...nooit iemand op haar verjaardag!! Groetjes, MIranda
Mocht deze ronde weer zo lang gaan duren komik waarschijnlijk ook niet in dec. uit. Aangezien ik nog steeds geen ei heb gespot. Is de kans aardig groot.
Hallo, waarschijnlijk kan ik in dec weer meedoen....Laat de datum nog wel even open! Heb net een miskraam achter de rug en moet op mijn ongi wachten...... Na de pilstop kwam hij alle keren gelijk opgang dus ik hoop nu ook! Ik zal hier af toe mijn neus laten zien en meekletsen! Gr
Zo hee, d'r is al een NOD-december topic. Nog een plek waar ik mee kan kletsen? Enne over jarig zijn in de vakantie... Ik had eigenlijk op 15 aug geboren moeten worden. Heb lekker lang op me laten wachten en pas de 31ste er uit gekomen. Dan heeft lekker bijna niemand meer vakantie!
Hmmmmm zit net wat te bedenken, sla dec volgens mij ook over... Als ik nu ongi word, dan is dat begin nov, dan hsg, en volgens mij mag je die ronde niet zwanger worden, dus heb wel een NOD ergens in dec, maar niet een bruikbare ronde...