Lijst voor vakantie met Dreumes

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door LovelyDK, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    ja het is daar echt heel leuk! We gaan in een appartementje, een niet zo'n luxe, maar wel schoon. Appartementencomplex Bonjorno. Die busreis is idd wat minder, vooral nu N. zo ondernemend is en nooit stil zit, maar goed, hopelijk komt het goed!
    Oh gezellig met je ouders! Ik hoop dat rechtbijstand morgen wat voor mijn moeder kan betekenen, want inprincipe moet de werkgever een gegronde reden hebben om te weigeren en die hebben ze niet!
    Jij al 12 x in Marmaris! Wow! hahaha!

Ik zou ook neigen naar die pakjes. Ik zit wel een beetje met het zelfde dillema. N. drinkt dus niet tot nauwelijk melk en eet ook amper haar toetjes op. Nu drinkt ze sinds een week of 2 een paar slokjes melk en eet turkse yogurth (hoe toepasselijk). Ik geef haar peutergroeimelk in de ochtend zodat ze toch wat melk binnen krijgt. Ik twijfel nu ook: meenemen of niet, pakjes of blik? Ik hoop dat ze die ayran in Turkije lust (ik ben er dol op) zodat ze dat daar kan drinken en gewoon s'ochtends een broodje kan eten.

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lastig hè? En dan twijfel ik ook nog of ze die pakjes daar niet gewoon in die mega supermarkten of bij de apotheek zullen hebben...

3. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Idd, daar dacht ik ook aan. Ik weet wel dat ze die poederverpakkingen verkopen bij de apotheek, maar die pakken (kant en klare) weet ik ook niet! :(

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Hoe laat vliegen jullie trouwens? Ook s'ochtends om 5:35?

5. LovelyDK

Pfoee nee thank God niet hihi wij vliegen om 11:50 heen en om 08:00 terug... Heerlijke tijden vind ik...

Hoelaat gaan jullie terug?

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Zeker heerlijke tijden!

Wij vliegen terug om 20:00. Je hebt nog wat aan je dagen, maar ik vind het belabberde tijden met een dreumes! ;)

Hele fijne vakantie voor jullie! Geniet er lekker van!

7. mamvanjason

mamvanjason Actief lid

9 jun 2009
    397
    0
    0
    limburg
    Welk hotel heb je in Lara LovelyDK? Wij gaan laatst juni ook naar Lara. Naar het Royal Wings hotel. Ik laat Jason trouwens ook niet inenten. We komen denk ik toch niet buiten het hotel dus vind het niet echt nodig. Veel plezier!

8. LovelyDK

Ik ben er nu en t is heerlijk!! We zitten in het Titanic Beach Resort! Royal wings ziet er ook mooi uit! Ach heb hier eigenlijk alleen maar mooie hotels gezien!

9. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ lovelyDK: nog tips voor de paklijst? En hoe heb je het opgelost met de melk (poeder of kant en klaar)? Ben benieuwd!

10. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ben ook wel benieuwd hoe je het gehad hebt en hoe je het hebt opgelost met de melk!
    hoe ging het vliegen met je knappe prins? Lukte dat wat met een dreumesje?

11. LovelyDK

Noukje, ik had pakjes melk meegenomen! Je kan daar trouwens wel gewoon poedermelk krijgen, maar ik vond (i.v.m. dat het water daar uit de kraan niet drinkbaar is) de pakjes tóch wel erg fijn!

Lola, het was super! Hij heeft op en top genoten en het zó goed gedaan! De heenweg is hij volledig wakker geweest in het vliegtuig maar heeft dehele tijd op schoot zitten spelen en boekjes lezen enz.
    De terugweg was minder, mannetje was de laatste dag op vakantie ziek geworden (keel- en ooronsteking) en zat dus helemaal niet lekker in zijn vel... heeft wel flink gejengeld toen maarja...

Al met al was het superleuk :) wanneer ging jij nou Lola?

12. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Lovely: wij gaan naar Menorca, geen idee of ik daar (peuter)melk kan krijgen. Maar pakjes zijn idd handig, denk dat ik die ook een paar meeneem.

Klinkt als een fijne vakantie! En wat sneu voor je mannetje dat hij ziek is geworden, hoe is het nu met hem?

Verder nog tips wat handig is om mee te nemen?

13. LovelyDK

Ik denk dat je daar ook wel peutermelk kan krijgen, maar je kan voor de zekerheid de pakjes meenemen.. zijn toch wel erg handig!

Mijn zoontje is na een kuur weer opgeknapt gelukkig, dankje :)

Euhhmm tips... voldoende rompers (superfijn ook om overdag te dragen i.v.m. zonnebrand), paracetamol en verder de logische dingetjes denk ik.. niet echt wat bijzonders... Oh ja, ik had heel wat kleine cadeautjes ingepakt die hij om de beurt (tegen de tijd dat hij vervelend werd) mocht uitpakken... vond hij super!

Veel plezier!

Deel Deze Pagina