Hallo Ik heb ijzer te kort en heb daar tebl voor gekregen. maar nu is mijn Ijzer zo laag dat ik met de bevalling gelijk een infus krijg, nu is mijn vraag mag je na de bevalling weer naar huis of moet je dan blijven hoe zit dat. heeft iemand dit ook gehad gr. el
Volgends mij (maar durf ik niet met zekerheid te zeggen) willen ze dan wel dat je een nachtje blijft. Met ijzer te kort kan het namelijk zo zijn dat je meer bloed kunt verliezen tijdens en na de bevalling. Ze zullen waarschijnlijk ook je bloed controleren.
Ik ben flauw gevallen na de bevalling door bloedverlies en uitputting ( was erg lang bezig ) en ijzertekort en ik moest wel een nacht in het ziekenhuis blijven. xxx
ik heb ook ijzer te kort en slik die bruine pilletjes... ik laat nu elke week me ijzer tjekken of die op pijl is en laats was die weer goed... GELUKKIG ik kan dat gewoon bij de verlos laten doen en vraag het gewoon elke week ook al is die weer goed ik maak me er tog zorgen om en wil graag dat die getjek word ook al vinden ze wel apart dat ik het elke week vraag of ze ff weer willen testen... maar moet wel de pillen blijven slikken.... en wat ziekenhuis betref durf ik het niet te zeggen.. ik heb toen wel gevraag van stel dat me ijzer nog te kort is en moet bevallen wat gebeurd er dan...??? toen zeiden ze tegen mij van ligt eraan hoeveel je te kort komt en hoe jij je eigen voel en hoe de bevalling is gegaan en je bloed hoe die is... dus hangt er echt helemaal van af hoe en wat.... hoop voor je dat je hooguit 1 nachtje mag blijven want thuis zijn wil iedereen en dan wil je genieten van je nieuwe aanwinst....
Ligt eraan of je een ijzerinfuus krijgt of een bloedtransfusie.. Volgens mij mag je na een ijzerinfuus naar huis (natuurlijk wel afhankelijk van de rest van je lichamelijke toestand). Na de bloedtransfusie moest ik 1 nachtje blijven..
Wat krijg je dan in je infuus? En hoe lang weten ze al dat je ijzer zo laag is? Bij de eerste heb ik een bloedtransfusie gehad en moest toen een nachtje blijven, nu bij deze tweede zwangerschap hebben ze me bij 36 weken nog een ijzerinfuus gegeven waar je wel een halve dag mee onder de pannen bent. Bij de bevalling gaven ze me wel een infuus mocht ik teveel bloed verliezen dat ze dan direct iets toe konden dienen maar dat was gelukkig niet nodig.
Ik heb ook een bloedtransfusie gehad en moest 5 dagen blijven. Dit niet alleen door de transfusie, maar ook omdat ik nog 2 dagen een katheter had en een ballon in mijn baarmoeder heb gekregen.
ik weet dat mijn ijzer al vrij laag is vanaf 30 weken heb tebl gekregen maar het stijgt maar niet weet dat ze overlegt hebben met de gyn en dat ze een infus naaltje in gaan brengen en misschien waneer het nodig is dat ze spul toe dienen.
Ik heb het ook gehad.. Heb tabletten geslikt en drankje gehaald bij de apotheek.. ben van 8.1 naar 5.9 gekelderd in een paar weken tijd.. Tijdens de bevalling heb ik een infuus gehad, maar eerlijk gezegd, geen flauw idee wat er in zat In principe mocht ik dezelfde middag nog naar huis als ik geplast had.. Het ligt er ook aan hoeveel bloed je verloren bent tijdens de bevalling.. Ikzelf maar 250cc dus praktisch niks.. Nu mocht ik alsnog 3 dagen blijven omdat L. in het zh moest blijven, maar anders mocht ik gewoon naar huis.. Paar weken na de bevalling ging mijn ijzer ineens een stuk omhoog..
hallo moet je met ijzer tekort in het ziekenhuis bevallen ? of mag dat dan ook gewoon thuis. ik heb sinds van de week die tabletjes gehad omdat mijn ijzer 6.0 was te laag dus. maar mijn vk heeft er eigenlijk verder niks over gezegd. gaan ze dan nu ook mijn ijzer nog een keer checken?
Bij mij hebben ze het van mij af laten hangen. Mijn ijzer was 3,2 (!) maar omdat ik me niet duizelig voelde en zelf heeeel graag naar huis was, mocht ik gaan. Hangt denk ik ook af van ziekenhuis/omstandigheden/tijd etc
mijn ijzer was 3 weken geleden 6.0 en nu ik aan de tabl. zit is hij 6.7 we gaan dus iets omhoog, maar over de bevalling heeft ze eigenlijk niets gezegd. Ik hoop dat mn ijzer over 2 weken weer redelijk op peil is want wat kun je je slap voelen zeg