Dag meiden, Volgens mijn onderschrift ben ik morgen 10 weken zwanger van mijn tweede kindje. Nu lag ik vanmorgen rustig op bed op mijn rug en voelde ik een raar dof plopje onder in mijn buik. Nu ik net rustig op de bank zat voelde ik het ook weer. Mijn eerste kindje voelde ik bij 14 weken voor het eerst bewegen. En bij mijn eerste voelde het ook eerst als doffe plopjes. Zou dit mijn kindje al kunnen zijn dat ik voel bewegen, of is dit veel te vroeg? Groetjes, Sabrina
Dat wil ik ook weten, eerst voelde ik een soort van gekriebel maar dat is over gegaan deze week in plopjes die steeds sterker worden, maar voor mij is het de eerste en dan kan dat helemaal niet dacht ik? Zijn mn darmen dan zo van streek?
Ik voelde de eerste ook bij 14 weken dus het kan wel. Het is en blijft een heel speciaal gevoel vind ik. Succes en geniet van je zwangerschap.
Het zou heel goed kunnen hoor, dat jullie de baby al voelen! Mijn eerste voelde ik ook zo rond de 14 weken. Dus Muisje, waarom niet? De één is de ander niet. En Flixbilly, mijn tweede voelde ik ook al zo rond de 10 weken, dus dat kan ook heel goed zo het geval zijn bij jou! Geniet er lekker van en laat je niet gek maken door wat anderen vinden!
Ja ik wist wel dat het natuurlijk bij iedereen verschillend is, je hoort bij de meeste met 18 weken ofzo, dus ik dacht waarom zou dat bij mij wel? De tijd zal het leren of het de beeb is
Ik laat me zeker niet gek maken door anderen. Maar ik wilde horen van anderen of dat kon op dit termijn. Tuurlijk kan je geen schopjes verwachten maar het was echt een dof plopje onder in mijn buik. Het gevoel komt regelmatig terug. Groetjes, Sabrina
Ik voelde mijn eerste kindje met 11w2d, en dit kindje met precies 11 weken. Kan volgens mij dus prima. Ik werd door sommigen ook raar aangekeken, maar het gevoel is de afgelopen weken alleen maar duidelijker geworden, dus het was zeker de baby!
Fijn gevoel is dat om te horen dat meerdere hier ervaring mee hebben. Ik werd inderdaad ook raar aangekeken door mensen als ik het zij. Jij bent al over de helft zie ik. Geniet van je verdere zwangerschap.
hmmm zijn de plopjes misschien de baby, ik voel ze sinds gisteren, maar niet bij nagedacht dat die kleine dat doet. Ik ga effe goed opletten. Zo leer ik weer eens wat. liefs Maud
ik voelde mn jochie ook al met 14 weken! idd doffe plopjes, zou niet weten hoe je het anders uit moet leggen.. maar dat gevoel werd steeds sterker en nu zien anderen het (serieus!) van een paar meter afstand door mijn kleding heen! haha mn vriend zegt dat hij zijn vrije ballen aan het oefenen is, voetbalfanaat..
Hier ook zo een die de kleine al even denkt te voelen... Maar het is mijn eerste, dus ik twijfel ontzettend! Voel sinds 8 weken al dat het 'druk' is daar, dat er wat gaande is. Met een week of 10/11 begon het te kriebelen. Afgelopen vrijdag en soms in bed denk ik een plopje of duidelijke kriebel te voelen, maar als ik me er dan op concentreer gebeurt het nooit nog een keer Ik voel in ieder geval dat er leven in zit, en dat is al heel fijn!
Ik ben 11 weekjes zwanger van de eerste en voel ook van die kriebels laag in mn buik. Net zoals wanneer je verliefd bent maar dan zit dat lager. Ben ook benieuwd of t mn kindje is of omdat ik super gelukkig ben met het kindje in mijn buik
ik voelde rond de 11e week ook heel af en toe een plopje en wat gekriebel.. nu de laatste weken veel minder.. soms dagen niks.. heb de placenta wel aan de voorzijde.. zal er ook wel mee te maken hebben.. had dit bij mn zoontje ook maar voelde het toen wel heel goed en vroeg..
Ik weet zeker dat het de kleine is die ik voel. De plopjes komen regelmatig terug. Heerlijk gevoel geeft dat . Nog 1,5 week wachten en dan kunnen we de kleine weer gaan bekijken met een echo. Groetjes, Sabrina
Hier weet ik het inmiddels zeker! Voel de kleine nu ook als ik mijn hand op mijn buik leg, hij/zij zwemt eronder door en heb al een paar goeie schoppen mogen incasseren. Wat heerlijk! (en ik had toch gelijk al die tijd, ook fijn )
Fijn gevoel is dat. Dat weet ik nog goed van de eerste. Ik voel nog regelmatig plopjes in mijn buik, kan niet wachten tot dat dit omgaat naar echte schopjes. Geniet ervan. Groetjes, Sabrina
ik ben jaloers!!!! ik voelde "het" pas met 23 weken en 5 dagen! De placenta ligt aan de voorkant. Wel weer gaaf was, dat mijn man en ik het tegelijk voelden! Geniet er in ieder geval van, wat het ook is! Maar ik geloof best dat je het al kunt voelen, ieder lichaam is anders!