Wie weet een leuke manier om te vertellen dat je in verwachting bent?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nolaatje, 4 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nolaatje

Nolaatje Lid

10 apr 2009
    10
    0
    0
    #1 Nolaatje, 4 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 sep 2009
    Hoi,

Ik ben net in verwachting van mijn tweede kindje en nu zoek ik een leuke manier om iedereen te vertellen dat nr 2 in de maak is.
    Voor onze eerste hadden we bij de Honig soepkommen besteld met daarop OPA en OMA. Het was heel leuk om de reactie te zien.
    Maar nu voor deze zwangerschap ben ik op zoek naar een leuke manier om het te vertellen.

Hopelijk heeft iemand een creatief idee.

2. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Tshirt voor je oudste met daarop ik krijg een broertje of zusje.

wij hadden bij de 1ste (en laatst gelijk) kaarten gekocht met hoera opa en oma, en daarin sokjes, en op de 9mnd beurs had ik 3 speltjes gekocht met voetjes die op ware grote waren van een 10weken oud kindje (al was die van ons 5,5week toen) en alles in envelop gedaan en gegeven.

al had ik mijn vader de echo gegeven, want ik ging namelijk naar het ziekenhuis voor een echo om te kijken wat er mis was, dus die was erg ongerust.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Nou ik lees even mee. Voor een tweede lijkt het me best lastig.

Ik had ergens gelezen waar iemand voor alle kleinkinderen een shirt met nummer had. Dus als de oma en oma in kwestie 3 kleinkinderen heeft dan ieder het shirt aan met nummer 1 tot en met 3 en dan een shirt geven met nummer 4.

Verder lees ik even mee, :)

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij hadden bij de tweede zwangerschap (is een miskraam geworden helaas) Milan een EHBO doosje laten geven, met daarin allemaal kleine babyspulletjes (speentje enzo) en dan een briefje met Eerste Hulp Bij Oppassen Dikke kus van Milan en de buikbaby

5. zonnetjes

zonnetjes Fanatiek lid

19 aug 2006
    3.079
    1
    0
    drenthe
    wij hadden sophie een wit thirtje aangetrokken met op de voorkant "heb je het al gehoord?" en op de achterkant "ik word grote zus!!"

dit hebben we erop gestreken

6. paars

paars Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.117
    18
    38
    als wij een 2e kindje mogen krijgen.. dan weet ik nu al dat in mn zoontje een tshirt of trui aan trek als we dan op visite gaan waarop staat Grote broer!! lijkt me zoo leuk om dan de gezichten er bij te zien...

maar dat duurt nog zowiezo wel 2 a 3 jaar voor we besluiten om er weer voor te gaan;)

7. Nolaatje

Nolaatje Lid

10 apr 2009
    10
    0
    0
    Wij zaten zelf idd ook aan een bedrukt T-shirt te denken, maar ik had gehoopt dat er misschien nog een ander idee bij iemand hing.;)
    Ik denk dat we maar aan het ontwerpen gaan.

8. rinslll

rinslll Bekend lid

19 jun 2009
    624
    0
    0
    Wij hadden (1e kindje) een boekje van opa en oma pluis van nijntje gekocht, ingepakt en gegeven.

9. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier bij de eerste een taart laten maken met de echo erop en toen op de koffie gegaan.

en bij de andere opa en oma in spe hadden we tompucen gehaald met muisjes erop en ze kadootjes gegeven mijn pa een bouwtekening van een hobbelding en me ma slabbetjes hihi. boodschap was erg duidelijk.

bij de tweede hebben we dus ook een shirt besteld met wel een nadenk tekst want het drong niet meteen door en dat vonden we dus helemaal super hii. dr stond op: psst ik heb een geheim, z.o.z.
    en dan op de achterkant: nee niet op mijn rug maar in mama`s buik!!!

10. Diana82

Diana82 Actief lid

7 nov 2006
    353
    0
    0
    Wij hebben de eerste inderdaad ook een t-shirt aangedaan met de tekst: "Grote broer in opleiding". Opa's en oma's vonden het erg leuk.

11. Nolaatje

Nolaatje Lid

10 apr 2009
    10
    0
    0
    Mama Suus en Diana,
    Dat zijn ook leuke teksten voor op een shirt.
    Ik ben zojuist naar de Hema gegaan voor een shirt en strijkpapier, dat wordt even freubelen vanavond.

Ik ben erg benieuwd naar de reactie van mijn ouders.

Groetjes, Nola

12. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    WIj hadden bij de 2e onze eerste een tshirt aangetrokken met op de voorkant "binnenkort ben ik niet meer in mijn"
    en op de achterkant een plaatje van een badeendje.
    Het kwartje viel echter niet dus ik zou het houden op
    "ik ben stoer want ik word grote broer" of "het is een hele klus maar ik word grote zus"

Of op de voorkant "Ik heb een geheimpje" en op de achterkant "nee niet hier, in mama's buik!!"

succes!

Deel Deze Pagina