Ik zit al heel lang met de naam Noémi in m'n hoofd, maar twijfel ook al die geheel tijd. Ben nu bijna 36 weken zwanger dus het wordt wel tijd voor een naam Wat vinden jullie van de naam Jaimy voor een meisje? Of is het toch echt een jongensnaam? En wat zou dan een leuke tweede naam zijn?
Mijn dochter heet Jaimy Claire.. Ik vind Jaimy een leuke, stoere meisjesnaam maar ik wilde wel een vrouwelijke 2e naam voor het geval zij daar later anders over denkt.
Ik ken een jongen en een meisje met die naam (ook allebei zo geschreven toevallig), maar ik vind het zelf meer voor jongens. Ik vind het alleen echt geen mooie naam. Noémi is veel leuker!
Met die schrijfwijze vind ik het meer een jongensnaam. Vind het zelf geen leuke naam. Noémi is veel leuker
Leuk dat je dochter ook zo heet! Is er vaak verwarring dat mensen denken dat ze een jongen is? Een tweede vrouwelijke naam, dat is dan ook mijn bedoeling inderdaad.
Bedankt voor jullie reacties zover. Voor diegene die Noémi leuker vinden, wat voor tweede naam zou er dan mooi bij passen volgens jullie?
Jaimy kan prima voor beiden. Maar ik vind Noemi leuker. Jaimy; Livia Maren Fayen Tara Chloe Noemi; Elisa Isabelle Emily Leyla Amelie Feliz
Ik neig bij Jaimy naar een jongen, Jaimie voor een meisje, maar de klank vind ik wel vrouwelijk dus zie hem liever bij een meisje. Noémi wel veel mooier!
Ik ken 2 meiden die jaimy heten en 1 jongen maar toch vind ik het meer een jongensnaam. Noémi vind ik een heel leuke naam.
Ik zou in eerste instantie aan een jongetje denken. Als je er toch voor gaat, zou ik Jamie schrijven. Maar ik ben niet zo van de 'het klinkt hetzelfde maar je schrijft het anders'-namen.
Ik vind Jaimy opzich prima kunnen voor een meisje, maar ook ik vind Noémi mooier! Mogelijke 2e namen: Jaimy Denise Jaimy Florine Jaimy Louise Jaimy Marente Jaimy Quirine Jaimy Roosmarijn Jaimy Sophia Jaimy Willemijn Noémi Benthe Noémi Jasmijn Noémi Luna Noémi Milou Noémi Rosa Noémi Sara Noémi Senna Noémi Veerle
Ik vind het een jongensnaam, en ik heb er een aso asociatie bij. Daarom zou ik absoluut voor Noemi kiezen. Noemi Marise Noemi Suze / Suzanne
Toen ik Jaimy voorstelde aan mijn vriend zei hij: dat is een meisjes naam (we hadden het over jongensnamen) ik vind het voor allebei kunnen. Maar Noémi is ook echt heel prachtig!