Mijn complimenten! Wat een leuke namen... Jongensnaam: - Otis, Ik vind een hele leuke hippe naam maar door de Jazz muziekanten van vroeger vind ik het echt een maar voor een leuk halfbloedje. - Aidan, Ik vind deze naam het mist leuk omdat ik hem in het Nederlands niet mooi vind. Weet niet waarom, net als Liam en Levi. Het zijn super leuke namen als je het op tv voorbij hoort komen. Maar dan sta je op het schoolplein en hoor je een juf roepen: Ai-dan! Zonde van de mooie naam. - Wolf, Ik begin wolf steeds meer te waarderen! Het heeft iets super stoers! Ik denk dat het ook een leuke naam is om te dragen zowel als kind en als volwassene later. De wolf is een stoer dier, de naam is kort en krachtig en internationaal uitspreekbaar. (Dat zijn al je namen ) Meisjesnaam: - Arabella, Ik had ook Arabella op mijn lijstje staan tot dat ik ging na denken over hoe vaak je per dag je kind wel niet moet roepen. Wat mijn dwars lag was dat het een hele lange naam is die je nadrukkelijk moet articuleren. Dan zou je in de praktijk eindigen met een roepnaam als bella of Ara. Hij zou wel heel mooie zijn als tweede naam! - Leyla, Ik vind het persoonlijk een naam voor een marokaans meisje. Dan vind ik de Lila spelling mooier maar dan heb je wel de Lij-la uitspraak. - Alexis, Hier bij moet ik aan een enorme bitch van de oude Dynastie soap serie denken. Sorry, mijn moeder keek het vroeger altijd. Maar ik vind het wel een hele leuke naam. Dus ik stem voor Alexis en Wolf.
Leyla vind ik erg leuk! Alexis vind ik niet zo lief klinken. Aidan ook leuk . Otis minder..maar beter dan Wolf. Wolf vind ik geen naam..Denk dan aan de grote boze wolf
Otis en Leyla! Otis is stoer en jongensachtig, Leyla voor een lief, eigenwijs meisje. Aidan en Wolf vind ik okee, Alexis niet mijn smaak, maar prima naam. Arabella vind ik vre-se-lijk! Sorry dat ik het zeg, ben hier normaal niet zo erg uitgesproken met mijn mening, maar Arabella vind ik klinken als een verwende fantasieprinses, één van de boze stiefzusters ofzo. Nee, ik blijf bij Otis en Leyla.