Ik heb op Caspian gestemd. Ik vind dit een zeer mooie naam, zou hem zelf willen gebruiken maarja, in NL is het een té aparte naam ivm de uitspraak. Ik vind ook Sebastian heel mooi. Ik op Caspian gestemd en niet op Sebastian omdat Sebastian idd veel populairder is.
Ik heb niet gestemd, vind het echt allemaal veel te "zware" namen en niet echt geschikt voor een (in eerste instantie toch) baby..
Ik heb gestemd op Gabriel. *Off topic* Trouwens wat een grappige banner heb je hahahaha.... die had ik nog niet voorbij zien komen.
Ik zie toch dat de meesten voor Sebastian hebben gestemd.. Ik vind het alleen zo jammer dat hij op nr. 77 staat .
We hebben 3 combo's: Gabriel Alexander/Jonathan Edward Caspian Arthur/August Sebastian Wat vinden jullie ervan?
Gabriel Alexander: Ja, Gabriel is erg mooi! Alexander vind ik minder... Edward Caspian: Leuk maar het minst leuke van de drie. Ivm ook de afkorting van de naam Edward. Arthur/August Sebastian: Mooi!!! Ik kan absoluut niet kiezen tussen Arthur en August. Dit zijn dus mijn twee favo namen voor jongens. Maar als ik rekening hou met Christopher dan zeg ik ...... Sebastian August. Sorry is totaal niet wat je vroeg maar dit vind ik het mooiste samen met Christopher.
Gabriel vind ik echt prachtig !! maar in Nederland vind ik deze naam weer niet mooi. omdat hij hier niet mooi wordt uigesproken.. maar uitgesproken op z'n Écht engels ! Dan vind ik hem echt prachtig !! bij Sebastian moet ik aan die spin denken.. !! heb je toch zo'n rijmpje van? ook in het engels ! haha de rest van de namen vind ik ook niet mooi... maarja dit is een kwestie van smaak...
Iedereen bedankt! We zijn uit de jongensnaam . We hebben natuurlijk nog heel veel tijd, maar voorlopig staat 'ie vast!
Oh!!!! Ik ben nieuwsgierig! Mag ik jullie keuze weten....ik vertel hem niet door... En hoe gaat het met de meiden namen?
We houden hem nog lekker even geheim . De twee namen komen allebei voor in dit topic. Hint..hint . En de meisjesnamen... 't schiet niet echt op .
ik heb op sebastian gestemd. ik vind de rest zo oubollig uit de griekse oudheid ozfo klinken (sorrie)
haha, ja dat kan! Alhoewel ze echt niet griekse afkomst zijn, lol. Behalve dus Sebastian! Die dus als enige wel van Griekse afkomst is. Ik vond dit wel grappig...Sorry! Maar ze kunnen inderdaad wat stoffig overkomen in Nederland. Deze namen zijn in GB gewoon in de top 100 te vinden en sommige zijn zelfs erg populair.
Nou .... Ik wacht het dan af.... Wij vinden de meidennamen ook het moeilijkste hoor....Ik vind er ook zoveel mooi!