Hmm als de naam rijmt op de achternaam zou ik het echt niet doen... Dat is vragen om pesterijen lijkt me zo. Van dit ingekorte lijstje vind ik Elena en Eloise het mooiste! Maar ik vind Eloïse (dus met puntjes op de i nog mooier)
Dit is de ingekorte lijst: Rose - mooie naam Adelaide - mooie naam Evangeline - niet zo Audrey - niet zo Eleanor - niet zo Juliet - vind ik julia leuker, of julie Elena - zo heet mn moeder Hazel - erg mooi,zo zou ik mn kindje ook wel noemen Jane - niet zo Eloise - niet zo Ik vind Audrey echt zo ontzettend leuk en wil hem ook echt niet van onze lijst schrappen maar de naam rijmt op de achternaam :x. Misschien er een variant op maken??
Mijn favorite Audrey variant is Audrina (of Audriana). De eerste vind ik het leukste. Ik ken de naam Audrina van de boeken van Virginia Andrews maar er is blijkbaar ook een meisje van the Hills die zo heet. Iemand attendeerde hierop op een van de Engelse sites. Mij stoort het niet misschien jou wel. Rose - Mijn favoriet! Adelaide - Prachtig! Evangeline - Als tweede naam. Evelyn vind ik ook mooi. Audrey - Mooi. Maar niet doen als het rijmt. Audrina! Eleanor - Nogmaals; Eleonora vind ik mooier Juliet - Eèn literaire naam die ik niet echt kan waarderen... Elena - Elena, Alana, Helena....allemaal mooi Hazel - Ik ben nooit echt een fan geweest van Hazel.... Jane - Als tweede naam vind ik het een mooie en sterke naam. Jane Austen als mijn favoriete Jane... Eloise - Louise of Louisa vind ik leuker en het liefst als tweede naam. Maar dat komt misschien omdat het mijn tweede naam is ...