Hallo allemaal, Ik heb al jaren last van hooikoorts en normaal heb ik daar helemaal geen problemen mee en heb ik mijn middeltjes wel op de plank liggen. Maarja nu dat ik zwanger ben weet ik maar al te goed dat je niet alles maar kan innemen. wie heeft hier ook last van en wie weet wat je wel mag gebruiken tijdens je zwangerschap en dan oo knog graag een middeltje dat helpt. Mijn huisarts wilde dat ik langs kwam maar das een beetje onzin voor alleen te vragen welke neusspray ik mag gebruiken. Daar wil ik nu nog geen halve dag voor vrij nemen. Wie kan mij helpen? Liefs nance158
Nou ik had altijd van die kleine ronde witte balletjes van de Tuinen. Ze zijn homeopatisch en je moet ze onder de tong leggen. Maar ik weet echt niet of dat nog mag. En ik hoorde ook al dat je niet elke neusspray mag gebruiken. maar ik heb het me toch een partij benauwd.
Toen ik zwanger was van mijn eerste (begin september 2005 geboren) heb ik ook erg last van hooikoorts gehad. Helaas kon ik er weinig tegen doen .... normaal kreeg ik medicijnen van de huisarts, nu mag het niet. Je kan altijd bij de apotheek informeren, maar verwacht niet veel.
Nee verwachten doe ik ook niet. Het komt en het gaat vanzelf. Als ik maar iets aan die verstopte neus kan doen. Ik lijk wel gek jetje hier op kantoor. Alle mensen die voor ons werken moeten lachen om me. Welke neusspray mag je bijv wel en welke niet?
Dat zou ik informeren ... dat weet ik zo dus niet. Weet wel dat je een hoop neussprays ook niet mag gebruiken.
ik heb snachts eens uit wanhoop een leeg flesje genomen met een sprayer erop en er een pure zoutoplossing ingedaan. water met zout. Dat was zo'n verlichting maar of het nog mag. denk het niet. Nou ik hoor graag hoe crea bea hiermee is. Morgen maar ff naar de apotheek. Ik blij dat die open is bij ons. Liefs nance158
ik had altijd aerius tabletten en flixonase neusspray. Ik heb heb nu rhinocort, dit is veilig tijdens de zwangerschap, maar ik heb bijna geen last nu ik zwanger ben, heb het dus al tijden niet gebruikt!
Ik heb Beclometason voorgeschreven gekregen, dit is veilig tijdens zwangerschap.. Heb dit nagevraagd bij apotheek en huisarts.. Heb het zojuist weer besteld.. bijna de gehele winter hooikoorts gehad.. Groetjes mariebel
Hoi, zout oplossing mag. Ik heb zelf ook veel last van verstopte neus door verkoudheid en hooikoorts enzo, en zoutoplossing mag gewoon. Verder adviseerde mijn huisarts niet te veel te nemen..omdat van heel veel middeltjes niet onomstotelijk bewezen is dat het geen schade kan brengen aan je kindje. Dan staat er alleen, kan voor zover bekent gebruikt worden tijdens de zwangerschap..maar dan weten ze het niet zeker. Pas als er staat dat het geen schade toe kan brengen aan de vrucht is het veilig... Maar ja verschilt wellicht ook per huisarts hoe die er tegenaan kijken. Ach met zout red ik het wel...ga geen risico nemen in ieder geval. Groetjesss, Mili