Lijstje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mirna, 18 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zie in verschillende bladen verschillende lijstjes staan met de spullen die ik in huis moet hebben voor de bevalling.
    Ik dacht zelf dat ik het beste kon wachten tot de kraamzorg contact met me opneemt en dat ik het hen vraag.
    Wanneer moet je alles eigenlijk gereed hebben?
     
  2. ramona

    ramona Fanatiek lid

    9 mrt 2005
    1.200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Met 37 weken moet je alles klaar hebben omdat je dan ook thuis mag bevallen.
     
  3. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Dat klopt dat je overal verschillende lijstjes vind.Een aantal spullen die je op de lijstjes vind, krijg je in je kraampakket van je verzekering. Toen ik wist dat ik zwanger was zijn we eigenlijk gelijk gaan kopen, omdat we het zo leuk vonden.
    Groetjes
     
  4. b-tje

    b-tje Actief lid

    2 aug 2005
    453
    0
    0
    bejaarde helpende in een verpleeghuis als vaste na
    lent (nijmegen)
    als je 1 maand van tevoren alles klaar zet ik het voldoende ik heb alles klaar net voor de 37 weken dus ook de klossen onder het bed en de kraamdozen klaar staan op de babykamer zodat je niets meer hoeft te zoeken
     
  5. kleine hartman

    kleine hartman Nieuw lid

    18 dec 2005
    1
    0
    0
    Ik koop wat ik denk nodig te hebben en als ik ergens mis op pak is mijn man snel in de winkel!
     
  6. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Ik heb zelf alleen maandverband extra gekocht, en een zeiltje voor over mijn matras (die van het kraampakket verschuiven steeds, en zweten ook heel erg vind ik)
    maar voor de rest zit volgens mij alles in mijn pakket, ik ben verzekerd bij de Menzis...
    groetjes Sarina.
     
  7. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wanneer krijg je het pakket van menzis?? Even nieuwsgierig hoor, want ben daar ook verzekerd en ben nu ruim 7 maanden zwanger.

    Groetjes Carry
     
  8. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik had er een badhanddoek overheen gelegd (onder het laken) dat ligt wat lekkerder
     
  9. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Carry,

    Je zou op de site van Menzis kunnen kijken of met ze bellen. Ik zit bij Zilveren Kruis (en krijg overigens pas bij een Polis Plus met 2 sterren een kraampakket) en uiterlijk 2 maanden voor de uitgerekende datum ontvang ik het kraampakket. Dat zou waarschijnlijk voor jou ook gelden.
     
  10. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik zit ook bij Menzis en heb mijn pakket al ontvangen. Ik geloof zelfs al 2 weken, dus anders even bellen?
     
  11. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    Dat is ook een idee, maar houdt dat al het vruchtwater tegen als je vliezen bv in je slaap breken?
    Carry, ik zou ook ff bellen want ik heb m ook echt al een tijdje in huis.
     
  12. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ja. want het zeiltje lag daar weer onder :)
     
  13. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    aha, ok dan ;) !
     

Deel Deze Pagina