likdoorn

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door brenda1976, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

onze oudste heeft een likdoorn onder zijn voet.
    bij de grote teen zeg maar.
    Geen idee hoe je er aan komt.
    Maar ik wil er graag vanaf en denk hij ook.

wat is een goede, bij voorkeur pijnloze manier?

gr brenda

2. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    je hebt likdoornpleisters...
    Mijn oudste heeft er ook 1 zag ik een paar dagen terug..ze heeft er nu zo'n rondje op om de druk weg te halen en we gaan een afspraak maken bij de pedicure als zo'n likdoornpleister niet helpt.

3. 123miesje

123miesje Bekend lid

5 dec 2008
    872
    0
    0
    Ik had een dochter van 6 jaar en mocht geen likdoornpleisters gebruiken ivm. de verwekingsstof die de pleister bevat. Verder moet je ook goed opletten of het geen wrat is ipv een likdoorn, lijkt namelijk in het begin heel veel op elkaar. Je zou inderdaad een pedicure of een arts kunnen laten kijken wat er aan te doen is.

4. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    O kijk ik heb de likdoornpleisters dus ook nog niet gehaald,ze heeft nu alleen die rondjes erop..de apotheek adviseerde dus ook naar de pedicure te gaan.

5. Tink

Tink Niet meer actief

Pedicure inderdaad, die kan het verschil zien tussen likdoorn en wrat. Succes ermee!

6. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

HOIHOI
    ik heb een pedicure gebeld. Die zei dat een likdoorn bijna nooit voorkomt bij een kleintje maar dat het dan een wrat is.

maar hoe dan ook ze zei een pedicure doet niks bij een kindje van 2 mocht het een likdoorn zijn. ze adviseerde dan die pleisters.
    Ze zei dat het niet opgenomen werd in het bloed.

Deel Deze Pagina