Ladies! Ik heb al een tijdje een likdoorn onder mijn voet en er lijkt nu een 2e te komen Ik heb er geen last van, maar ti's nou niet echt een fraai gezicht. Hoe kan ik daar vanaf komen. Het liefst doe ik het zelf, maar hoe pak ik dat aan? En als ik hem niet zelf weg kan krijgen hoe kom ik er dan vanaf. Doet de huisarts dat of een pedicure? Thnx alvast voor de tips!
je hebt van die pleisters ervoor. Moet je er een paar dagen opplakken dan wordt het week en kun je hem eruit peuteren. Huisarts doet daar niets aan, pedicure wel.
Thnx. Ga even bij de drogist voor die pleisters kijken. Hopelijk helpt dat. Hij zit vrij diep, dus dat eruit peuteren wordt nog wel een dingetje.
Die pleisters werken niet. Je kan bij je ha terecht en die kan het branden. Na een paar dagen ben je er vanaf. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn nichtje wel. Succes!
Bij mijn dochter werkte zo'n pleister wel goed..zij had hem onder haar voetzool en er erg pijn aan. Wij wouden eerst dat proberen voor iets anders.
Je kan een pleister proberen duurt wat langer. Als pedicure hebben we hem er meestal binnen 5 minuten uit.