Nog niet van degelijke Sneeuwpop kwaliteit, maar het eerste pak is weer gevallen.... Ziehier ons uitzicht vanmiddag:
Het ziet er prachtig uit, maar van mij mag het nog even wachten....althans, de dikke pakken sneeuw dan.
Jaaaaaaa, sneeuw. Ik heb liever sneeuw dan regen. Dan heeerlijk buiten in de sneeuw wandelen,e n daarna een warme mok chocolademelk. Of in de sneeuw en kou, wachten op de trein (want die zal dan weer vertraging hebben als het sneeuwt) met een warme beker chai thea (van starbucks) koptelefoon op en genieten maar Ooo verheug me er nu al op
Wauw! Hier nog niks. Ik vind het ook altijd leuk, lekker buiten "spelen" in de sneeuw en als het écht te koud wordt binnen warme chocomel drinken en spelletjes doen .
Hier vandaag heerlijk de hele dag strakblauwe lucht met de zon, heerlijk! Van mij mag dat nog wel even zo blijven!
Ja, ik heb vandaag ook sneeuw gezien in het bos in Brabant Ik weet niet wie het leuker vond, mn oppaskindje of ik haha. Ik hou ook van sneeuw en kijk er ook alweer naar uit. (alleen natuurlijk niet naar de ongemakken die het met zich meebrengt voor mensen die er doorheen moeten)
Jaaa! Ook hier sneeuw. Al aardig serieus laagje gisteren. Nu nog niet uit het raam gekeken, de luiken zitten nog dicht... Vind het geweldig, behalve het feit dat ik 65km moet rijden om op m'n werk te komen. Best lang met dit weer. Maar eenmaal thuis heerlijk genieten met de kids in de sneeuw!
O bah: zo geen zin in. Horror winter komt er aan met veel sneeuw dus jullie kunnen heel veel pret beleven dit jaar. Sneeuw betekend kou en vind rond het vriespunt al te koud Enige leuke is dat de kinderen genieten op de slee .
Ik ook!! Geef mij maar de zon en een terrasje ! Sneeuw heeft zijn charme maar ik ben het altijd snel beu!! Gelukkig na ons trouwen gelijk op huwelijksreis naar de zon!!! Trouwens PRACHTIG uitzicht!!