Als je het niet wil vertellen haha dan lekker niet doen, wij zijn hard aan het sparen en kunnen elke maand 500 weg leggen. Ik kom eigenlijk nooit aan de spaarrekening. wij hebben 18000 denk een heel normaal bedrag maar vroeg me dat af
Zijn pas volgens mij een hele hoop topics over geweest Ik zie de meerwaarde niet om dat te vertellen en meer een topic van: "ik heb meer als die, en die heeft meer als die "
Waar is dit topic voor? Mensen die het minder breed hebben de ogen uit steken?? Ik kan je vertellen dat er over een paar weken geen rode rotcent meer op staat. Dan is de verbouwing klaar en is ons huis ongeveer 15.000 meer waard dan een maand geleden(niet dat we gaan verkopen voorlopig, maar in betere tijden).
Waarom, omdat jij waarschijn 18000 meer hebt dan de gemiddelde nederlander momenteel? Nee ik zie echt niet in waarom dit topic er moet zijn. Tijden zijn moeilijk, de helft van de Nederlanders(als het niet meer is) heeft het harstikke moeilijk. En jij komt even lang vertellen dat jij 18.000 op de bank hebt staan. Fijn voor je, maar hou het lekker voor je.
Nou, 5,5 miljoen staat erop En nou je dit weet schiet je er toch niks mee op Mensen kunnen ook een oneerlijk antwoord geven, dus je kunt er niks mee meten ofzo En bij dit soort topics krijg ik altijd het " ik heb meer spaargeld als jou dus ik ben beter" gevoel.
klopt vaak geloof ik het ook niet, sommigen geven normale antwoorden, anderen antwoorden met een heel slijmballenverhaal en nog anderen worden depresief als ze sommige bedragen hier zien ik zeg alleen dat ik me steenrijk zou voelen als ik 18.000 euro zou hebben haha
Sluit dt topic maar!!! de vraag was zo niet beodel maar krijg nu zoveel shit over me heen sorry hoor. Ik zigt helemaal niet zo in elkaar
ok..ik snap dat men een discussie start over het feit dat we de reden van dit topic niet snappen..maar waaro Ik ga jullie ook niet vertellen hoeveel geld ik wel of niet heb, gaat niemand wat aan, maar gelijk roepen dat TS wil laten zien dat zij het beter heeft? Dat ze mensen die het minder heeft hun ogen uit wilt steken? Tyisch nederlandse mentaliteit, mag je niet trots zijn op wat je heb of hebt bereikt? Je mag wel schijven over hoe slecht je het wel niet heb, maar niet over hoe goed je het hebt?
het is niet specifiek op jou bedoelt ts maar velen openen zulke topics en sommigen wel alleen maar om te stoefen, niet persoonlijk opnemen
Totaal niks nakkes nada, MAAR ik heb geen schulden zoals bijvoorbeeld een hypotheek of BKR-registratie en ik sta niet rood. Dus ik ben best wel trots op mezelf!
Nu nog genoeg, over twee maand ben ik bang niet meer want dan zijn we verhuisd en hebben we een verbouwing van bijna 1 jaar achter de rug. Hebben nu nog een buffer voor de dingen die nog moeten. Daarna snel weer opbouwen! Maar ons huis is daarna een kleine 20000 meer waard.
Nou ik vind dit topic niet zo raar. Ik vraag mij dat ook wel eens af. Hier ben je toch grotendeels anoniem. Je hoeft niet te reageren...het mag. Voor de mensen die hierop regeren is het wel belangrijk om te weten of er nog geld geleend is. Anders geef je een vertekend beeld. Wij hebben weinig spaargeld, maar wel net een nieuwe keuken en een prachtige reis gemaakt.