N.a.v mijn dagentopic. Er zijn altijd wel likes/dislikes die je meemaakt, Gewoon sommige dingen die tof zijn en ontof zijn. zoals; Dislike; - Wc papier op als je flink hebt lopen schijten - Na het teennagels lakken te vroeg je sokken aantrekken - Geen internetverbinding in je slaapkamer, whyyyyyyy Like; - Meteen de afwas doen na het eten, bam, hele avond vrij - Als alle was weg is en alles in de kasten ligt opgevouwen - Schoon beddegoed Wat zijn jouw like/dislike punten?
Je woont toch in Almere-Buiten? Niet bepaald The Hood toch =P DISLIKE De afwasmachine is klaar, je maakt 'm open, haalt er een bakje uit en dat bakje zat nog vol afwaswater wat nu dus over je laminaat stroomt. LIKE Schoon beddengoed! Ik lig er altijd in te dartelen als een kalfje.
Oh en nog een LIKE: - heerlijk rustig The O.C. kijken met een kopje vanille koffie terwijl dochterlief slaapt... DISLIKE: - The O.C. moeten uitzetten omdat ze te vroeg wakker wordt...
Dagelijks, ik werk door heel Almere heen, maar om het even in de trant vh topic te houden; Like: Bloemenbuurt Faunabuurt Dislike: Stedenwijk Kruidenwijk Oostvaardersbuurt Eilandenbuurt Centrum Buiten Molenbuurt Maar weer ontopic meisjes
Dislike: Een stortbui om 22.00 als ik met m'n hond naar buiten moet Werken bij rokende mensen met vooral niet ventilerende huizen De sociale vaardigheden op kantoor Like: Payday! Een schoon bed Pyjama avondjes Sporten! Love it
Like: Beer die uitslaapt! Dislike: Beer die uitslaapt op dagen dat ik moet werken,(en dan dus eruit moet) en dan vervolgens al mijn vrije dagen om 6 uur wakker is. ECHT SERIEUS WHY?!?!