Weet iemand of dit kan? Likes blokkeren ofzo via Facebook? Ik heb nu al een paar keer gehad bij een bepaald persoon, als ik op like klik dat hij gelijk weer verdwijnt. Heel raar! Heb andere geprobeerd te liken, maar dat lukt gewoon wel. Dus het ligt niet aan mijn facebook ofzo. Dus... zover mijn vraag :d.
Ik had dit ook. Is dit met pc, tablet of gewoon internet even je cookies legen en uitloggen.Vervolgens opnieuw inloggen. Via je telefoon, applicatiebeheer openen, facebook gedwongen stoppen en cash wissen en dan als je de app weer opstart moet je opnieuw inloggen.
Zijn allemaal bugjes in de website én de app. Ik heb steeds dat er geen likes en/of reacties zijn en dan wil ik reageren en dan zijn er ineens allemaal reacties...! Dit heb ik trouwens bij de app. Wat een waardeloos progje zeg! Werkt voor geen meter. Soms kan ik niet eens reageren. Dit heb ik dan zowel op de tablet als de telefoon. De website werkt over het algemeen nog het beste....
Had ik vd week ook bij iemand, waarvan ik zeker weet dat ie mij niet blokt haha en mijn moeder diezelfde dag ook bij iets van mij... Gelukkig waren het niet heel erg speciale dingen ofzo hoor maar ik dacht wel huh? en heb denk ik 19x op die knop zitten beuken... (op mn telefoon)