Nou als ze dan ook weer zo 'gezellig' samen zijn op het strand denk ik toch Of de verhalen zijn hartstikke overdreven Of er is iets heel goed mis in die relatie en iedereen houdt het in stand...
Ik heb dat al eerder gehoord van iemand dat zij (ook) aan de drugs zou zijn, maar ik kan daar eigenlijk niks over terug vinden ofzo.. Hoe komt men daar dan bij?
Ze is niet de eerste (en helaas ook niet de laatste) die te lang in een slechte relatie blijft zitten.
Nee, dat weet ik. Ik bedoelde meer dus ook de mensen eromheen. Ik bedoel bijv zo'n Estelle die nota bene met haar meeging naar de rechtbank, die loopt er ook weer 'gezellig' bij.
Maar misschien krijgt ze wel aan alle kanten hulp aangeboden, maar wil ze dit (nog) niet aannemen. Of is Estelle er juist “gezellig” bij om een oogje in het zeil te houden.
Ik weet het niet ik heb wel van meer mensen gehoord dat ze echt veel drugs gebruikt. Ook iemand erg dicht bij me die hun persoonlijk kent. Maar bij die Yvonne die dit allemaal deelt heb ik zo sterk het gevoel dat ze een persoonlijke strijd tegen Jaimie ervan maakt. Ik vind haar echt een nare vrouw en dat is puur gevoel geen bewijs om dat op te baseren. Ik las ook ergens dat Jaimie niet weg gaat omdat hij haar chanteert met filmpjes in zijn bezit en als hij die openbaart dat ze Lio kwijt raakt. Edit. Als de Wes in dit bericht Wesley Snijder is geloof ik er niets van. Die is echt heel dik met Jorik en heeft hem ook opgehaald van het bureau toen hij weg mocht.
Dat iets is in ieder geval niet zijn vriendelijke karakter en ook niet zijn looks (tenzij je op kinderlichaampjes valt).
Kijk @TotalBella dit is waarom ik die yvonne van life of yvonne zo een nare vrouw vind. Hoe kun je hier als andere vrouw om lachen? Zou bijna denken dat lil kleine ook een keer over haar heen is gegaan en ze jaloers is op jaimie ofzo Bekijk bijlage 690525 Bekijk bijlage 690523 Bekijk bijlage 690524
Weet je waar ik net achter kom, dat die Yvonne Keet van Telekids is (was) en de ex is van Ben Saunders.