Lil kleine weer aangehouding voor mishandeling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door RoGiJuLi, 14 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanarie

Kanarie Fanatiek lid

14 mrt 2014
    1.524
    1.570
    113
    Zuid-Holland
    :roflmao::roflmao:
    Maar ja, het is te weinig om er iets anders van te maken

GroeneBomen vindt dit leuk.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Misschien waren ze al eerder ingeschakeld? Hoe weet je dat het nu ‘eindelijk’ is? Misschien hebben ze al eerder op de stoep gestaan? Ligt er een heel dossier? Zijn ze achter de schermen bezig met van alles en nog wat? Tja, als er BN’ers in het licht van de Jeugdzorg komen, dan is mijn ervaring dat dit heel erg lang kan duren voordat er iets in de pers naar voren komt.

Zeebra, GossipGirlxoxo, Suzy85 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat vind ik ook heel logisch klinken. Je gaat toch niet de vuile was van een bn’er zomaar buiten hangen. Dat gaat behoorlijk diskreet

chrystel73, Ysabella, Syane en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Toverbal

Toverbal Fanatiek lid

9 mei 2012
    2.715
    907
    113
    Ik zag net op insta dat hij is gespot in Malaga tijdens het shoppen. Bijzonder dat hij het land uit mag.

5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Bijzonder. Dan heeft hij van het OM toestemming gekregen. Zonder hun toestemming, geen land verlaten.

Toverbal vindt dit leuk.
  6. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Dat is mijn ervaring ook ;)
    Maar sowieso wordt er discreet omgegaan met mensen ivm de AVG, maar (helaas?) met BN’ers soms een tandje meer.

7. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.251
    11.845
    113
    Of hij is gewoon gegaan?

8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik vind dat niet helaas eigenlijk. De kans dat er iets naar buitenkomt bij pietje op de hoek en dat dan het hele land het weet is niet zo groot. Bij een BN’er wel. Zou dat het proces ook niet enorm beïnvloeden als half Nederland er wat van vindt?

Novi vindt dit leuk.
  9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nee. Wet is wet en ontwikkelingsbedreiging is ontwikkelingsbedreiging. BN’ers hebben niet opeens een aparte kinderrechter of een apart Veilig Thuis/Raad voor de kinderbescherming/BJZ/etc of zo. Gelukkig maar. Het is alleen dat je (zoals het altijd hoort natuurlijk) uiterst voorzichtig moet zijn met elk stapje dat je zet. Elke beslissing leg je onder een vergrootglas omdat de kans dat je aangeklaagd wordt of dat er een rechtszaak aangespannen wordt veel groter is dan bij Pietje op de hoek.

Ysabella en Huismuisie vinden dit leuk.
  10. Ysabella

Ysabella VIP lid

27 jan 2017
    9.043
    16.551
    113
    Dit vind ik wel heel erg hoor.

11. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ja helaas werkt het wel zo. Het zijn ook vaak van die gehaaide maar vooral hele bekende advocaten die ontzettend veel geld kosten. Die kunnen die BN’ers zich veroorloven. Dat is hele andere koek dan de advocaat die Pietje op de hoek van de staat toegewezen krijgt en die ze 9 van de 10 keer niet zelf hoeven te betalen.
    Ik heb het één keer aan de hand gehad met een BN’er en ik scheet echt werkelijk 7 kleuren poep toen ik de naam van de advocaat las.

12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zeebra, Spectre en Sado vinden dit leuk.
  13. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.182
    10.729
    113
    Uitkering mn zolen. Zelfs als hij nooit meer iets doet, zou hij bij een vermogen van 2 miljoen (ik begrijp dat hij veel bezittingen en veel schulden heeft, dit bedrag is een schatting mede gezien zijn vastgoed) nog 50.000 euro per jaar kunnen uitgeven tot zn AOW. Daar kunnen de meeste mensen met een uitkering alleen van dromen. Die hoeft echt geen gemeenschapsgeld te krijgen. Als hij toch nog meer geld nodig heeft voor zn'n patta's, gaat hij maar zelf frieten bakken of zo.

Syane vindt dit leuk.
  14. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ligt er natuurlijk aan hoeveel hij ncog voor zn zoon moet gaan betalen en jaimie. T zal wel krapjes worden met 50.000 per jaar ;)

15. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Betekend dit dan ook dat er bij BN-ers secuurder wordt gewerkt juist omdat zij zich betere/gehaaidere advocaten kunnen veroorloven?
    Misschien lees ik dit helemaal verkeerd hoor maar zo'n smaak krijg ik nu wel. Zo van "Oh Piet kan toch geen goede advocaat betalen dus kan het wat minder netjes allemaal."

En Jorik Scholten is gewoon een droplulletje die al veel te veel heeft mogen doen en nu denkt dat hij alles kan maken.

Huismuisie vindt dit leuk.
  16. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Hebben jullie dit ook meegekregen?

Volgens Diggy Dex is Lil Kleine ook een slachtoffer van het geweldsincident van vorige week zondag, waarbij de rapper zijn verloofde Jaimie Vaes mishandelde.

https://www.nu.nl/achterklap/6185311/diggy-dex-denkt-dat-dader-huiselijk-geweld-soms-eerder-slachtoffer-is-geweest.html?redirect=1

https://www.parool.nl/nederland/hoe-lil-kleine-veranderde-van-een-rappend-selfmade-straatschoffie-in-een-destructieve-man-met-een-agressieprobleem~bbec987d/

Stukje hieronder voor de mensen die bovenstaande link niet kunnen lezen:

Als baby wordt bij hem een gezwel bij een ruggenwervel ontdekt. Het blijkt een goedaardige vorm van leukemie. Om te voorkomen dat hij later gebocheld door het leven zal gaan, ondergaat hij als peuter een reeks zeer pijnlijke operaties aan zijn wervelkolom. Daarna moet hij jarenlang een korset dragen. Later zal hij, in een interview met de Volkskrant, vertellen dat hij daardoor niet kon kruipen maar door de kamer moest rollen.

Zijn ouders zullen zich later nog wel eens afvragen of- en hoe die ervaring zijn leven heeft beïnvloed.

De relatie van zijn ouders houdt geen stand en mondt uit in een vechtscheiding die zijn impact heeft op het hele gezin. .

Of het nurture is of nature, Jorik is een kind met een gebruiksaanwijzing. Hij is een joviaal joch dat met zijn gevoel voor humor mensen snel voor zich weet te winnen. Hij weet hoe het hoort en kan beleefd zijn.
    Aan de andere kant heeft hij ook een donkere zijde. Die manifesteert zich in enorme driftbuien waarbij hij door roeien en ruiten gaat. Die uiten zich niet alleen thuis, maar ook op school. Daar wordt hij gezien als kwetsbaar. Anderen beschouwen hem als grenzeloos en mateloos.

Na de basisschool probeert hij het op diverse middelbare scholen, maar daar houdt hij het niet vol. Hij hangt veel op straat rond, drinkt en blowt. Zo nu en dan zit hij even op het politiebureau voor zaken als winkeldiefstal of vandalisme. “Hij wordt of crimineel of rapper,” grappen mensen in zijn omgeving.

Daarnaast bevinden zich in die entourage van Scholten nogal eens mensen met een bedenkelijke reputatie. In Amsterdam wordt hij in het nachtleven gezien met de in 2019 geliquideerde Brennan Dalfour. Zijn bodyguard Vivian is genoemd als beschermer van de in 2007 geliquideerde drugsbaas Nedim Imaç. In Dubai verkeerde hij regelmatig in het gezelschap van Sjef R.: een neef van de bekende Brabantse drugshandelaar Martien R.

Op 7 augustus 2020 ziet een observatieteam van de politie dat zich bezighoudt met het onderzoek naar aanleiding van een liquidatie in Rotterdam hoe een subject in dat onderzoek bij de woning van Scholten naar binnen gaat. Later stapt de man in de auto met Scholten en rijdt samen met hem weg.

Voor zijn nieuwste plaat nam hij twee duetten op met Joël H., beter bekend als gangsterrapper Joey AK. In een van die duetten (Jongens Van Plein) worden de handel en het gebruik van cocaïne uitvoerig bezongen. Ten tijde van de opname van het album zat Joel H. gedetineerd voor het martelen van een vrouw in het bijzijn van haar jonge kinderen.

17. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Nee absoluut niet. Er wordt bij iedereen secuur gewerkt. Tenminste: mij maakt het niet uit of het Piet of Jan of voor mijn part Willem Alexander is. Wat ik bedoel te zeggen is dat het verschil in advocaat zo ontzettend groot is en daarmee dus ook het hele gebeuren rondom de cliënten. Vanuit de kant van de cliënt dus.
    Dus nee, wij zeggen niet aan de lunchtafel dat we minder hard hoeven te werken want het is ‘Piet maar’.
    Dat zou ook niet zo netjes zijn toch?

Gewooniemand, Huismuisie en Syane vinden dit leuk.
  18. Amaranthas

Amaranthas Fanatiek lid

29 nov 2013
    3.534
    3.869
    113
    Ik begrijp je zeker wel alleen kreeg ik, blijkbaar onterecht, dat gevoel een beetje bij de vorige post.
    En dat dikgedrukte klopt, maar wil niet zeggen dat dat soort zaken niet gebeuren natuurlijk.

19. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.624
    113
    Ik werk nu alweer 16 jaar in de Jeugdzorg en ik heb nog nooit meegemaakt dat er zo gewerkt werd. Op mij komt het wat achterdochtig over. Alsof het toch wel zal gebeuren, ook al wordt gezegd van niet. Bedoel je misschien niet zo en heel eerlijk gezegd interesseert het me niet zo. Niet onaardig bedoeld uiteraard. Wat ik bedoel te zeggen is dat ik kan zeggen dat collega’s (en ikzelf) het werk naar eer en geweten uitvoer(en). Zo kijken we niet naar mensen. Een mens is een mens. Je alertheid wordt alleen wel 10x meer getriggerd…

Syane en Amaranthas vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina