Ik lees al heel lang met jullie mee! Wij zijn heel erg opzoek naar een jongens naam wij houden erg van appart en niet veel voorkomende namen. We hebben een naam maar willen graag jullie mening horen! Wij hadden de naam Flip in gedachten.
Ik vind het helemaal niks, sorry! Ik zou dan zelf eerder gaan voor Philip, dan kan je Flip als koosnaampje gebruiken.
Flip vind ik ook niet zo leuk, sorry. Vind ik echt een leuke naam voor huisdier, maar niet voor een jongen (en al helemaal niet voor een man!). Pip vind ik al iets beter, maar alsnog niet super. Leuker vind ik: Biek Bor Borre Brem Daaf Daas / Daaz Dan Das / Daz Dem Den Dev Diem Dim Fenn / Fen / Ven / Venn Filip Foss / Foz / Vos / Voz / Fos Fosse / Vosse Isha Jari Jelt Jent Jesten Jip (!) Jisse Jor Jori Jorre Josip / Jossip Jurren Kobe Lander Laus Laut Len / Lenn Lev Levijn Lode Loek Lowie Luut Luxor Maran Mauk Mex Moaz Nan Nando Nanne Nanno Nas Neo, Nio Nero Niel Nisse Noam Ocke / Okke, Ocker Odin Odis, Otis Pippin Pol, Polle Raaf Raf / Rav Revi Rex Ries Rink / Rinck Riv Riven Rodi / Rody Roek Sen Sil / Sill Silas Sim Sky Sol Sonny Stach Stas Stian Thor / Tor Tias / Thias Tis Tisse Tobe Tore / Tore Torre / Thorre Troy Tup Ture / Thure Tuur / Thuur Wander Warre Zef / Sef
Dit zou ik ook doen, als officiële naar zou ik dan voor Philip kiezen en als roepnaam, zeker voor een kleintje Flip.
Eens! Philip vind ik wel een hele mooie en leuke naam! En denk aan het kind he! Die moet er straks de rest van zijn leven mee lopen. Ook als hij volwassen is.
Hartstikke leuke naam. Lekker duidelijk, niet dat gemaakt keurige van philip (dat vind ik dus echt niets) en zowel voor jongens als mannen erg leuk. doen!
Ik vind het persoonlijk niks, maar jullie moeten natuurlijk doen wat voor jullie goed voelt! Smaken verschillen nou eenmaal
Zou ik ook voor kiezen. Ook vind ik Flip niet erg apart, daar houd je van schreef je, en heel veel kinderen hebben een Flip de logeerbeer op school. Ik associeer Flip daar ook al la minute mee.
Als tweede naam zou Flip nog leuk kunnen zijn, maar als roepnaam lijkt het mij persoonlijk niets. Maar smaken verschillen, doen wat jullie het beste/leukste lijkt!! (Philip vind ik echt vreselijk zo oubollig!)