Hey ik ben Michele 25 jaar ben al vanaf januari gestopt met de pil. en hopend op een vlugge zwangerschap . Nu was ik 5 dagen overtijd geweest en ineens vanmiddag krijg ik een bloeding bruin verlies ik heb nog altijd last van vermoeidheid en draaierigheid het voelt niet als normale menstruatie heb wel lichte steekjes en mijn onderbuik maar toch niet zo fel als anders bij mijn menstruatie en heb ook een regelmatige cyclus van 28 dagen nu ben ik helemaal zo verward ben ik nu zwanger of niet ? zo verwarrend . Heeft iemand van jullie soms hier ervaring mee .
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Het is lastig om nu te zeggen of het van een zwangerschap komt of dat je ongi er aan komt. miss een paar daagjes afwachten nog en dan nog eens testen hopelijk is de test dan positief. Liefs wolly
hey wolly Dank je wel . Ik had nog geen tset gedaan wou wachten tot morgen en donderdag een bloedtest laten doen . Maar ja kan beter wat wachten nog. en hopelijk is hij positief en anders is het weer een maand wachten . en dan hopelijk meer geluk Liefs michele