Heej meiden!! Wij hebben besloten om toch voor borstvoeding te gaan... maar nu mijn vraag... Welke fles??? Er zijn er zooooo veel!! Welke bevalt jullie goed?? Thnx alvast!! Liefsss....
Als je voor bv gaat, heb je toch voorlopig nog geen flessen nodig? Je krijgt in een van de babypakketten een nubyfles, die is erg fijn icm bv.
ik geef borstvoeding en heb geen fles nodig! lekker makkelijk sinds 7 mnd drinkt ze wel thee uit een tuitbeker
Ach meiden!!! Sorry sorry... lees nu net m'n berichtje terug! Ik bedoelde flesvoeding natuurlijk!!!! Jeetje krijg echt last van zwangerschapsdementsie! (of hoe je het ook maar schrijft! ) Hahaha.... maar ik bedoel dus we willen flesvoeding gaan geven! Dus dan welke fles??? Hahahhaa... Liefss.....
hangt maar net van je kindje af... hoe makkelijk pakt hij een bepaalde speen, of fles. die van mij drinkt overal uit
Ik zou geen volledig pakket kopen, maar een paar lossen flessen van verschillende merken. Zelf ben ik weg van Nuby, en Dr. brown (en bornfree. De onderdelen kunnen onderling uitgewisseld worden). Bij mijn ouders staat er 1 van advent, en dat gaat ook goed. Een hoop mensen lopen helemaal weg met dirax, ik heb ze na 2 weken gillend weg gegooid. Mijn dochter kon er absoluut niet uit drinken.
Hier eerst tommee tippee, maar daar kon haar mondje niet goed om heen. Nu een difrax s-fles, daar drinkt ze een stuk beter uit.
Begonnen met avent en na 2 weken overgestapt op de difrax. Ieder kindje is anders dus zou 1 of 2 verschillende flessen halen en kijken wat je kindje fijn vindt.