Hallo dames, Zo als de meeste hier wel weten ben ik gek op namen En dus soms benieuwd wat jullie ervan vinden Gewoon omdat namen altijd leuk blijven . Ben benieuwd. Alvast bedankt! Layton Chester Chandler
Allemaal totaal niet mijn smaak maar; Layton vind ik niet mooi. Chester kan ik niet los zien van Chester Bennington Chandler moet het maar worden, want Friends
Professor Layton (spelletje). Chester de kat van de chips/ flippo’s. Chandler van Friends. Dat zijn mijn associaties ermee Qua smaak vind ik Layton prachtig, Chester heel stoer en Chandler drie keer niks.
Ik vind Layton best mooi maar niet voor in Nederland. Chester doet me idd denken aan chips en Chandler aan Friends
Ik kan niet kiezen, ik vind ze echt geen van drieën mooi. En ook geen een die ik dan nog iets leuker vind. Ik denk idd ook aan een professor van een spelletje, aan een kat en aan friends.
3x niks Chester denk ik aan chester field banken Layton aan het spelletje Chandler ik moet aan chanteren denken
Bij Layton twijfel ik of het een jongen of meisje is. Voor een meisje vind ik t best stoer, al is t wel typisch Amerikaans. De andere twee vind ik leuk voor een hond.