Misschien komen hier nog leuke ideeën voorbij voor namen voor de dames in mijn buik. Eisen waaraan de namen moeten voldoen: - geen y erin. - geen Engelse naam, tenzij de naam is vernederlandst - max 2 lettergrepen - min 4 letters - geen top 10 naam, die ken ik wel en het heeft mijn voorkeur niet. Namen van mijn jongens Spoiler: Spoiler M.ats en J.ens Wat ik leuk vind en nu heb staan: - Romee (lijkt sowieso redelijk zeker voor 1 dame, is nu favoriet) - Anne (ik weet dat Anna in top 10 staat, maar deze is deels vernoeming) - Gwen - Julie (als zjulie uitgesproken, maar misschien gek in combi met Romee) - Suze (ik twijfel of ik dit ook leuk vind voor een volwassen vrouw) Graag max 5 opties per reactie, anders overzie ik het niet meer Dank!!
Dank @Narcisje en offtopic maar ik duim voor je, spannend dag vandaag! Vergat er nog bij te zetten, liefst 4 of 5 letters. Heb geen eisen verder hoor Lauren vind ik leuk, maar te lang eigenlijk. Ik houd die naam wel in gedachte. De andere 3 vallen voor mij af. Milou hoor ik ook echt heel veel. Ik wil geen unieke naam (want vaak te apart of rare schrijfwijze) maar ook geen naam die je mega veel hoort.
Of ook allebei een lettergreep: Maud Saar Roos Fleur Floor Of allebei twee lettergrepen: Fenna Linde Bent(h)e Lotte Sanne En eentje die te lang is: Sterre
Vieve (of vive) vind ik heel leuk, maar man (nog) niet. Verder noteer ik: Lieke en Janne (denk alleen dat man deze beide niet ziet zitten) Silke Fenna Roos is te jut en jul met Romee Fleur zo heet mijn schoonzusje, daarom valt Floor ook af voor mij. Dank!
Is het dan niet gek dat alleen Romee een naam heeft met twee lettergrepen? De jongensnamen hebben ook maar 1 lettergreep.
Ik gooi 'm er maar weer eens in, want blijft toch de mooiste naam: Cato En verder: Elin Lou Evie Vera