We zijn erg fan van de quinny speedi, maar het nadeel is misschien wel dat je je kindje in de wandelwagen niet naar je toe kan draaien. Vraag ik me af gebruik je deze optie veel of is het maar tijdelijk? Als het groter is lijkt het voor het kindje leuker om vooruit te kijken, maar als het klein is is het misschien ook wel prettig om naar je toe te draaien. Graag reacties
Wij hebben daarom juist de Buzz genomen (2006model) We hebben nog geen ervaring maar lijkt me iig erg fijn als beide manieren erop zitten ....
de buzz lijkt mij persoonlijk helemaal niks. Voordelen speedi tov de buzz: - heeft ook voor een lucht wiel - de kinderwagen is groter - handgreep voelt prettiger aan - heeft een voorwiel, waardoor er geen steentje tussen kunnen raken, wat bij de buzz wel kan. - inklappen kan gewoon met de bak erop.
Ik ben erg blij met de Buzz en vind het persoonlijk erg gezellig dat ik Nikki naar me toe gedraaid heb zitten en zij vindt het voorlopig nog prima
Ik heb ook de Buzz en ben blij toe. Rick vindt het namelijk lang niet altijd leuk om "van mij weg" te zitten. Nu hij wat groter wordt gaat het beter maar hij was al snel uit de bak gegroeid (met 3,5 maand, maar ja hij was ook 57 cm toen hij geboren werd) en lag dus al met een kleine 4 maanden in de wandelwagen. Ik vond het erg prettig dat de inzet toen naar mij gericht kon worden!
ik heb dat ook op mijn kinderwagen zitten( de mutsy) maar de man in de winkel vertelde mij dat je wil in de gaten moet houden dat als je het kindje naar je toe laat kijkenhet evenwicht van de kinderwagen niet goed verdeelt is. dus dat je wel op moet passen met omkiepen! groetjes susanne
Wij hebben geen wagen van quinny, maar de loola van bebe confort en daar kan je het zitje ook naar je toe doen. Serjenka is nu een jaar geweest en het gebeurd nog dat ik haar met haar gezichtje naar ons toe zet. Is ook wel handig bij zonnig weer. Als de zon teveel in haar oogjes zit, draaien we gewoon het zitje en het probleem is opgelost. Zelf vind ik het ook leuk om m'n meisje te zien als we gaan wandelen.
wij hebben ook een kinderwagen wat niet naar ons toe gedraaid kan worden en tycho is er heel onrustig door, eigenlijk al vanaf het begin dat ie in de buggy zit is hethuilen geblazen daarom hebben wij ons een buggy aan moeten schaffen welke dat wel kan...
Ik vond het ideaal dat ik Ryan naar mij toe kon laten kijken. Hij was ongeveer een half jaar toen hij in de buggyzit ging en dan zijn ze nog wel erg klein en komt alles wel erg op ze af als ze van je af kijken. Ryan heeft een hele lange tijd naar me toe gezeten.
ik heb ook de speedi.. toen noa net in de buggy zat vond ze t niet zoleuk, maar goed, daar moest ze maar aan wennen, nu vind ze t te gek, lekker overal naar kijken.. ik doe een muziekje aan, speeltje. speentje en tis helemaal goed, kben iig heel blij met mn wagen..
ik heb de freestyle en de buzz. omdat ze heel snel uit de bak groeien wou ik een wagen die naar me toe kon, en eentje die kleiner in te klappen is. vandaar dat ik een buzz heb gekocht. de freestyle mag nu in de verkoop
Ik heb de mutsy waarbij het ook kan, ik ervaar enkel niet de problemen waar stitch over spreekt, mijn wagen is prima in evenwicht. Mijn dochter was vrij snel uit de kinderwagen bak en nu kon ze met 5 á 6 maand heerlijk lang uit liggen in de zitgedeelte... Ik vind het echt heerlijk en zo aan mijn dochter te zien geniet zij er ook van. Je hebt gezellig contact met elkaar... Een nadeel is wel dat mensen op straat denken wel vaker dat je gek bent omdat je maar blijft kletsen en gekke bekken blijft trekken Moet er niet aan denken dat mijn kleine van mij af zit en ik tijdens het lopen geen contact met haar kan hebben. zal het absoluut aanraden aan iedere ouder succes ermee!
ik heb ook de mutsy, ook mijn wagen heeft geen last van omkiepen. Mijn zoontje is 18 mnd en zit nog steeds naar mij toe. Vindt hij veel leuker. Het is makkelijk om de zittin om te draaien ook al zit de kleine nog in de wagen. Soms wil hij wel mee kijken en dan draai ik hem dus als nog om. Een fantastische wagen.