flesvoeding

Discussie in 'Voeding' gestart door mirella24, 14 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirella24

    mirella24 Lid

    6 jan 2006
    55
    0
    0
    huismoeder
    Groningen
    hallo ik heb een vraagje
    mijn dochtertje van een mannd oud krijgt nu 120 ml melk van nutrilon forte 1 omdat ze een hongerige baby is maar heeft hier niet genoeg aan kun je er eventueel ook meer schepjes bij doen op die 120 water krijgt ze nu 4 schepjes dat is normaal maar mag je er 1 of twee meer bij doen dat ze meer voeding binnenkrijgt kan dat kwaad met vriendelijke groeten mirella
     
  2. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Als er op staat dat het mag, lijkt het me dat het geen kwaad kan.
     
  3. Mirna

    Mirna Bekend lid

    6 mei 2005
    908
    0
    0
    Ik zou even contact opnemen met de flesvoeding-fabrikant zelf.
    Heb ik met Nutrilon destijds ook gedaan. Ze zetten er soms dingen op, die wel weer leeftijdsgebonden zijn, dus het klopt niet altijd!!!
    Het telefoonnummer staat volgens mij op de verpakking.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik zou dat niet doen als ik jou was

    beter is dan meer voeding te geven en kijken hoever ze komt (150 cc dus met 5 schepjes) :)


    of anders een fles erbij toevoegen ik vermoed dat je op 6 flesjes zit?

    dan dus 7 van maken

    en als je er echt niet meer uitkomt dan CB raadplegen wat te doen

    succes
     
  5. Niet meer actief

    Ik dacht dat elk merk 1 schepje per 30 ml aanhoud en je kan dus niet 1 schep extra toevoegen dan moet je ook 30 ml extra water toevoegen. Anders wordt de voeding te sterk en kan de kleine last krijgen van darmkrampjes, omdat hij/zij moeite heeft met het verteren ervan

    Je kunt extra voeding geven per keer of 1 fles extra geven en dan kijken wat ze doet
     
  6. Vicky

    Vicky Fanatiek lid

    11 aug 2005
    1.200
    0
    0
    Enschede
    Je mag geen extra voeding bijvoegen, heel slecht voor de darmpjes en de niertjes... Je mag wel extra water bijvoegen... dus bv. ipv 150 cc met 5 scheppen, 170 cc met 5 scheppen. Of een extra fles... Of grotere flessen gewoon...
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude

    als je 170 met 5 scheppen ga geven dan raken de darmen in de war en kunnen ze aan de diaree raken

    dit alleen te doen als de kleine moeite heeft met de ontlasting
     

Deel Deze Pagina