luchtbelletjes in de s difraxfles

Discussion in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' started by jojo29, Mar 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jojo29

jojo29 Bekend lid

Feb 4, 2008
    709
    0
    0
    verkoopster
    utrecht
    ik heb een vraagje

ik heb 2 difrax s flessen ze drinkt er goed uit alleen zie ik tijdens het drinken dat er vanuit de speen allemaal luchtbelletje komt ik heb alles al geprobeert andere speen, dop wat losser draaien in het ventiel op het lipje knijpen maar het blijft kan het kwaad of moet ik over gaan naar een andere fles en hoe moet je de fles houden want de kraamhulp zei dat ik hem zo moet houden met de maat kant naar boven en op de site van difrax staat met de maat kant aan de zijkant dus met de vorm mee.

ik weet het niet meer maak me hier erg druk over nou wil ik een avent kopen maar ja de flessen zijn niet goedkoop en straks helpt het niet eens. ik hoorde dat de difrax erg goed moet zijn.

hopelijk kan u mij meer vertellen hierover.

groetjes jolanda

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Staff Member

Mar 9, 2010
    2,192
    5
    38
    Hoi Jolanda,

Als je baby verder nergens last van heeft (darmkrampen) dan is deze fles prima hoor. Er moeten ook belletjes komen, anders zuigen ze de speen vacuum en dan komt er geen voeding meer uit. Ik denk niet dat het uitmaakt hoe je de fles vasthoudt, als de speen maar vol blijft tijdens het drinken en niet vacuum trekt.

Succes!

groet Adrienne

Share This Page